Rytm schreef:Ziet er leuk uit!
Ik vind haar iets gehaast/loperig tonen waardoor ze van het achterbeen afloopt. Probeer haar eens stukjes meer door te sluiten zodat je ook wat meer veer in de rug krijgt, nu krabbelt ze ook een beetje. Waarschijnlijk komt dit ook door haar afkomst maar je kunt het rijtechnisch nog wel een stuk verbeteren.
Verder in de sbw op je binnenhand letten maar dit kan een momentopname zijn.
dank je wel voor je reactie
en ja ze krabbelt idd
moet van mijn instructrise ook veel terug rijden en dan weer iets op rijden enz enz
het lukt me helaas niet om daar altijd aan te denken (al gaat het 9 van de 10 keer wel goed)
Martine_m schreef:Hoi anous,
Mij valt op dat ze in de filmpjes echt over haar tempo loopt.. probeer wat rust in te bouwen.. ik vind het er zo niet netjes uit zien en ik weet dat je het wel kan!
Verder vind ik dat je inderdaad echt op je handen moet letten zeker bij de schouderbinnewaards.. ik krijg het idee dat ze haar hoofd naar binnendraait maar dat er totaal geen buiging in haar lichaam zit.. dat vind ik erg jammer.
Let ook op: tenen naar binnen, hakken uitdrukken en niet te ver naar achter "hangen".
Suc6 met trainen!
dank je wel
en ja we kunnen het idd
maar valt niet mee om daar altijd aan te denken 
Nimmy schreef:Op de filmpjes loopt loopt ze idd heel erg over haar tempo heen, probeer er veel meer rust in te rijden, verder zit je elke pas met je spoor in haar zij, probeer vanaf je heup je tenen naar binnen te draaien en je been stiller te houden, hierdoor kun je meer op je kuit rijden dan op je spoor.
In de schouderbinnenwaarts mag ze veel meer buigen, ze loopt iets te dwars en buigt te weinig.. probeer eens om op de volte stukjes schouderbinnenwaarts te rijden, dan heb je de buiging al wat meer mee.
Op de eerste foto lijkt ze dr hoofd iets te kantelen, maar dat kan ik mis hebben....
Verder gaan jullie wel vooruit, succes nog verder
dank je wel
en zal er zeker aan gaan werken
ja we gaan idd vooruit en de aandachtspuntjes gaan we mee aan het werk
MelanieB schreef:Hey Annouk!
Ziet er netjes uit hoor

Al vind ik dat je binnenhand nog steeds wel af en toe iets zijn eigen leven leid haha.
Filmpjes kan ik niet bekijken want computer flipt een beetje hier

Ik zie jullie hopelijk gauw weer een keer!
dank je wel melanie
en het is niet anouk maar anousca

moet mijn binnenhand ff vastbinden denk ik haha
ja hopelijk tot gauw