Daarvoor was ze mijn verzorgpaard dus toen reed ik haar ook al.
Deze winter hebben we niet zo heel veel gedaan, zodat ze een beetje kon bijkomen van het inrijden, maar vanaf april ben ik weer serieus begonnen.
Ik heb 25mei een onderlinge dresuurwedstijd gereden en daar was ik 3e met 188 punten.
En deze zaterdag ga ik meedoen op de keuring, daar moet ik een B-proefje rijden en doe ik mee aan bestgaande haflinger.
daar zijn we nu dus druk voor aan het oefenen, ik ben op dit moment heel veel bezig met tempowisselingen en overgangen.
Ik rij ongeveer 4x in de week en longeer 2x in de week.
De problemen die ik tegenkom zijn dat ze in galop haar hoofd omhoog gooit, ze is ook nog niet zo heel goed in de galop dus ze houd het niet zo lang vol en ik moet best wel veel drijven om haar door te laten galloperen.
en in mijn eigen houding heb ik het probleem dat ik mijn onderbenen vaak te ver naar achter doe.
ik hoop dat mijn openingspost aan de regels voldoet en dan komen nu de foto's.
1.

Op de pensionstal waar anka staan lopen heel veel katten, en die gaan vaak gewoon door de bak heen zonder te stoppen, en anka vind dat nog altijd heel interresant

2.

drafje
3.

stappen
4.

galop
5.

6.

stappen
7.

draf
8.

hier begin ik net met halstrekken.
9.

galop
10.

anka werd na het galoperen nogal sterk en ik wou dat voorkomen maar daardoor lette ik niet meer op mijn houding en dan gaat automatisch mijn binnenbeen naar achteren.
11.

12.

we zijn ook aan het oefenen met vierkant stilstaan.
13.

en uitstappen
14.

na het rijden hebben we anka nog even laten vrijspringen.
15.

en de laatste
. Volgens mij heb ik daar nog nooit fotos van gezien