Het was een heel geslaagde dag, en ik ben super tevreden!
We hebben gisteren B gestart, via de KNHS hebben we L1 gereden, maar mijn paard is blind aan zijn rechteroog, dus hij wijken ging niet optimaal, wat me steeds net op het nippertje een winstpunt kostte. We zijn nu dus even gestopt met officieel starten, zodat we aan het wijken kunnen werken.
Ook werken we aan zijn galop, die is niet optimaal. Soms gaat hij bijna 4-takt, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Verder mag hij wat meer gedragen gaan lopen, hij wil nog wel eens op de voorhand vallen. Tips wat betreft de punten waar ik aan werk ben natuurlijk welkom, overig commentaar ook, maar houd het wel een beetje lief

Voor mezelf; MIJN HANDEN!! En m'n bovenarmen langs mijn lichaam houden..
Mijn linkerarm leid echt een eigen leven geloof ik

Schouders naar achteren en mijn tenen wat meer naar binnen.
Verder ben ik over mijn houding redelijk tevreden.
Had er een 7 voor.
Uiteindelijk heb ik een nette proef neergezet volgens de jury, met als commentaar dat de draf wat gehaast is en dat ik moet werken aan de balans (ivm met het op de voorhand vallen). Daar ben ik het volledig mee eens, daar word ook al aan gewerkt

We zijn 2e worden met, zoals in de titel aangegeven, 195 punten!

Ik ben dus héél trots op mijn ventje, hihi!

Middendraf

Middendraf

Van hand veranderen, enkele passen middenstap.
In de middenstap mag ik hem wat meer ruimte geven van voren.

E-B-E Grote volte doorzitten

Galopje
Mag meer sprong, maar deze is al netjes voor Replay vind ik.
Halsstrekken, mag meer teugel geven, kan dieper.

Middendrafje

Nog een middendrafje, beetje op de voorhand.

A afwenden...

En halthouden, koppie iets gekanteld. Ik ga net mijn teugel weer vastpakken, haha

Is trouwens ook een puntje waar aan gewerkt mag worden.
Het gaat al beter, vroeger bleef hij niet eens nageeflijk met halthouden

Al met al ben ik dik tevreden

Ik wil trouwens Petra (Sjimmie @ bokt) hartelijk bedanken voor de prachtige foto's!
Ik kan niet wachten tot er een stel uitvergroot aan de muur hangen.