Hoewel ik af en toe het idee had dat het bij mijn instructrice om het plaatje ging, bleek het tegendeel...hoewel ik haar nooit over de activering van de achterhand ed hoorde, vroeg ze nu waar de kont was die ik er normaal onder had. Fijn idee! Na een tijdje ging het best lekker al liep hij wel behoorlijk diep, omdat hij een vrij laag aangezette hals heeft, loopt ie makkelijker laag en zo kan ik hem op die plek het makkelijks los en soepel maken. Zo heb ik hem zeker een halfuurtje gereden, en hij liep eigenlijk voor het een van de eerste keren netjes op de buitenhand (ik had af en toe wel mijn buitenhand iets hoger, maar absoluut niet strakker oid, gewoon de juiste stelling).
Aan het einde pakte ik hem nog even wat meer op, een korter verbinding, en echt een kwestie van zitten, drijven en handen stilhouden, op een gegeven moment, na even flink protesteren (in de vorm van onder me uit proberen te rennen en bij een neerwaartse overgang dreigen met omhoog komen) geeft hij na, en dan lootp ie zooo heerlijk

Owja..zien jullie fouten in mijn stukje, waarvan je bijv. zegt, als je dat zo doet, dan doe je het fout?