Ik rij ruim een jaar dravers bij op een kleine draverij. Een van de dravers die daar staat is Vincent Victory. Hij is 5 á 6 jaar oud (ik weet het niet precies) Ik rij Vincent niet zo vaak, omdat we een tijdje hebben gehad dat ik niet met hem rond kon sturen.. Het was constant staken op de baan. Ik heb hem toen een tijdje niet meer ohz gereden en meer grondwerk en enkele malen vdk.
Dit is de eerste keer weer dat ik hem ohz rij. (enkele weken geleden waren deze fotos gemaakt) Daarom in de bak gereden. Nu gaat het op de baan erg goed en staakt hij niet meer
Toch vond ik deze foto's wel erg leuk om te laten zien! Ik heb voornamelijk gewerkt aan rustig lopen en ontspanning.. Hij gaat nog wel eens met zijn hoofd in de lucht lopen.
Even voordat ik niet aan de regels voldoe
Wij rijden geen niveau,, het is namelijk een draver die koersen loopt! Als ik hem rij ga ik meestal de baan op. Wees dus een beetje lief voor ons
Hij loopt met een kap op omdat hij niet tegen zonlicht kan,, als hij zonder kap loopt gaat zijn oog irriteren en wordt hij blind..

Eerst even longeren.

In het begin. Wat gespannen,, en ik moet mijn hakken uitdrukken en mijn handen rechterop

Leuke foto

Fijn beeld, op mijn houding na!

Zo loopt ie lekker!!
Bren hartstikke bedankt voor de fotos maken
Ben er echt super blij mee!