Daarvan 8 weken volledige boxrust, en 6 weken stappen, 10 min. in de molen en onder het zadel.
Vorige week woensdag zijn we weer naar de DA geweest, en we hebben weer groen licht, we mogen weer
. Ik moest het van de DA zien als een gezond paard dat een tijd stil heeft gestaan, dus voornamelijk conditie opbouwen, moest me niet teveel zorgen om dat been maken. (hij had een breuklijntje in het griffelbeen) De foto's in het blauw zijn van vrijdag, de andere van vandaag.Voor zijn blessure reden we net M1, ik had hem net een weekje aan het lopen waar ik hem zo ongeveer hebben wil, dus baalde als een stekker dat ik hem op rust moest zetten...
Toch pakt hij het súper op, en vandaag héérlijk kunnen rijden
.Manon heeft foto's gemaakt(bedankt), en na ong. 20 minuten begon het te regenen(niet hard, maar net nieuwe camera, dus ben er wel voorizchtig mee
), hierna begon hij pas écht fijn te sjouwen, dus daar helaas geen foto's van.Vrijdag was hij nog wat stug en stijf, maar dat is ook meer dan logisch, want zat er pas voor de 2de keer op
Toch vind ik dat er fijne plaatjes tussen zitten
Vandaag was hij best fijn los, eerst superstug en heel kijkerig, later wel heel fijn.
Wat mij opvalt aan de foto's zijn mijn handen, daar moet ik echt aan werken, ook moet alles nog wat soepeler worden
(en niet alleen van Kev, merk dat ik ook wel wat stijver geworden ben
)
Hoe zat alles ook alweer

Pianohandjes, en hij moet actiever.

Niet mijn handen vast zetten, niet naar voren duiken.

Best fijn plaatje, nog wat op de vh, en meer achterover zitten.

Kantelt hoofd en iets te streng met binnenhand, verder fijne foto

Moet niet mijn handen vast gaan zetten, verder netjes.
Foto's van vandaag:

Losdraven, fijn plaatje, alleen mijn spoor

Hij bleef er heel erg met zijn hoofd oplopen, dus even wijd verbinding en doorvrage, maar dit is wel beetje extreem, handen moet ik iets hoger houden.

Hier zakt hij er fijn in(en zit ik zo krom als een banaan
)
Die neus

Fijn plaatje, nu nog rechtop zitten en aan mijn pianohandjes denken

Dit is nog wat spanning, hij is nog wat kijkerig omdat hij nog net uit mag rennen
ik moet er wel op letten dat het neusje eruit blijft.
Mag nog wat meer oprichting, maar nu nog even niet

En het superpaardje is weer klaar
Ik hoop maar dat ik nu wel aan de regels van [HAW] voldoe
(bak is 70 meter lang, en die heeft hij bokkend afgelegd