N_fotografie schreef:Hee meis, zag er goed uit hoor

Gewoon naar die lengte toe werken, dat gaat niet over één dag ijs, maar ik denk dat je met goede begeleiding al een heel eind komt!
Groetjes!
Dankjewel Nikki ! Ik zoek nog begeleiding inderdaad , en als ik die gevonden heb hoop ik dat het een stuk beter gaat !
Debbylover schreef:Hee

Je moet idd letten op je pianohanden en naar voren kijken

snapwel dat je naar beneden kijkt want hij is echt een knapperd

Gewoon door blijven trainen en dan komen jullie er wel XX.
Haha inderdaad is het begrijpelijk , moet er erg op gaan letten !
Anoniem schreef:leuk paardje hoor

ziet er idd gespanenn uit. handen mogen meer gedraagen worden en iets rechter op zitten. je laatsten foto vind ik kwa ontspanning een erg fijn beeld geven. is et trouwens een draver ? als je die gestrekte draf kijkt zou je nl zeggen van wel =)
Dankjewel , Frits is een Newforest x Arabier , hij vindt middendraf geweldig daarom leeft
MariekeS_ schreef:ZO! Kijk die eens draven!!! Netjes hoor Tyrz! lekker ontspannen houden en dan komt de rest van zelf wel

Ghehe kan die goed hé dankjewel
!
Kyrseltje schreef:Frits is en blijft leuk. Maar als ik jou was zou ik niet tussen het rijden elke keer hem laten 'crossen'. Kan je beter eventjes gaan stappen met lange teugel nadat hij goed zijn best heeft gedaan.
Wat ik toen ookal zei, je moet gewoon goed voorwaarts neerwaarts rijden. Als Frits niet actief is, kom je nergens.
Dankjewel , ik weet dat hij het af en toe even leuk vindt om te gaan , dus dat neem ik hem niet af . 
angelaatjuh schreef:ziet er netjes uit! wel voor je uit blijven kijken en rechtop, dan komt het wel goed

!
laatste foto is idd het meest ontspannen

Dankjewel voor de tips , ik ga d'r aan werken !