Na vorige keer een topic geplaatst te hebben waarin er commentaar kwam met het idee dat boy erg scheef was, wilde een vriendin graag mee en foto's maken.. Kon ze het met eigen ogen aanschouwen.. Daar zeg ik natuurlijk nooit nee tegen...
An easter Boy is een 3 jarige ruin die een afstammeling is van Koss, moedersvader is Balder. We zijn rustig naar het B niveau toe aan het rijden. Problemen die ik bij mezelf tegenkom....
Rechtop zitten, sinds gisteren ben ik hiervoor ook onder behandeling van een fysio therapeut, ik schijn iets , ben al vergeten hoe het heet
, tussen mijn 6e en 7e ruggenwervel te hebben waardoor op mijn rug liggen al pijnlijk is.. Nu wordt ik dus een paar weken behandeld, maar wil daarom wel gewoon blijven oefenen op rechtop zitten natuurlijk..Handen bij elkaar, aan het begin mocht ik van mijn instructrische voor de duidelijkheid en vooral als hij fris was best mijn handen uit elkaar houden, zolang ik maar niet vast zet, dit doe ik nu nog best vaak maar daar ben ik ook druk mee bezig.. Tevens laat ik mijn teugels regelmatig door mijn handen glijden waardoor ik bijv. in galop die ik echt niet uit kan zitten, gelijk met mijn handen op schoot zit... Vastzetten doe ik naar mijn idee niet, want ik deed dat best vaak op mijn oude paard en wil mezelf dit juist echt afleren omdat het voor een jonkie natuurlijk al helemaal niet goed is om aan te leren..
Kortom, mijn houding ga ik heel hard mee aan de slag....

Problemen met boy zijn er niet echt, behalve dat hij nog veel beter en scherper aan t been moet worden.. maar alles met de tijd natuurlijk..
Hopelijk voldoe ik zo aan de juiste openingspost..