zwakke links

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ecyoj

zwakke links

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 10:03

Hallo bokkers

Ik heb ik mijn linker been amper kracht. Waardoor het er op de linker hand eeeerg slecht uitziet en op de rechter hand in een grote volt de achterhand er vaak uitzwaait zeg maar.

Iemand tip om me linkerbeen te trainen. Heb me zelf al voorgenomen in het weekend lekker op de fiets naar me paardje te gaan. Kline dingen zoals snel de trap op als iets op de grond ligt helemaal bukken en dan zonder handen weer omhoog. Dit gaat me allemaal erg makkelijk af hoor.

Moet er wel bij zeggen. Ik heb geen tijd voor de sportschool aangezien ik een fullitme baan heb en me vrije tijd al in me paardje zit.

Ehona

Re: zwakke links

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 10:06

Wist je dat je, door ongelijke krachten in je benen, je gewrichtsproblemen kunt krijgen? Na een knieblessure heb ik mijn rechterbeen ontlast, die is nu een stuk zwakker en daardoor blijft die knie gevoelig. Ik heb nu fysiotherapie om mijn been te trainen, en ik merk nu al dat mijn kniepijn minder wordt!

Kijk dus eens bij een medisch trainingscentrum of ze je daar verder kunnen helpen. Dit kost vaak ook geen geld, als je verzekering het tenminste maar vergoedt!

ecyoj

Re: zwakke links

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 10:11

nee dat wist ik niet.

Heb altijd al een knoop in me spieren gehad boven me rechter been heb er naar laten kijken dokter zij goed laten masseren gaat t weg.

verder ben ik ook ongelijk tis altijd net of ik scheef zit voor mij gevoel, maar dat is niet zo.