Sulinda @ training M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sulindabaf

Sulinda @ training M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 17:10

heee bokkers!! Haha!
gister middag heb ik lekker getraind met mn paard sulinda. het is een merrie van Mondriaan. op het moment starten we M1. het is de bedoeling dat we binnen een half jaar M2 gaan starten. een puntje waar we soms nog tegenaan lopen is dat ze soms te weinig oprichting heeft. daar wordt aan gewerkt Knipoog

kijk en geniet. Cool berichtje zou super zijn Tong uitsteken

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding
Laatst bijgewerkt door sulindabaf op 12-06-08 17:46, in het totaal 2 keer bewerkt

CM_

Re: Sulinda @ training M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 17:15

Ik vrees dat je topic niet mag blijven staan, ik meen dat de nieuwe regels... 5 foto's minimaal verlangt Scheve mond

Vind de foto's op zich een erg prettig beeld geven, nog niet helemaal M waardig, daarvoor loopt ie mi nog teveel op de voorhand.

Hoofd-hals houding is op de eerste foto's best mooi, maar graag zou ik iets meer aanleuning zien (dat paard/pony zelf meer gewicht geeft in je hand)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 17:41

Ziet er goed uit.
Paard loopt lekker ontspannen en je zit is goed.
Verder geen commentaar, vind het een fijn beeld Haha!

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 17:43

Wauw ziet er leuk uit, vind de combinatie erg leuk en het is een leuk setje bij elkaar!

op sommige momenten loopt ie net wat opgekropt, ze zou hem hierdoor wat voorwaarts neerwaarts kunnen rijden...dan ie wat over de rug gaat lopen

succes verder!!

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 18:13

crossmonster schreef:
Ik vrees dat je topic niet mag blijven staan, ik meen dat de nieuwe regels... 5 foto's minimaal verlangt Scheve mond

Vind de foto's op zich een erg prettig beeld geven, nog niet helemaal M waardig, daarvoor loopt ie mi nog teveel op de voorhand.

Hoofd-hals houding is op de eerste foto's best mooi, maar graag zou ik iets meer aanleuning zien (dat paard/pony zelf meer gewicht geeft in je hand)

dank je! van dat op de voorhand lopen klopt wel een beetje. was aan het eind van de training, ze was een beetje moe. anders doet ze dat niet Knipoog

[quote="Dorientjee"]op sommige momenten loopt ie net wat opgekropt, ze zou hem hierdoor wat voorwaarts neerwaarts kunnen rijden...dan ie wat over de rug gaat lopen

succes verder!!
Wauw ziet er leuk uit, vind de combinatie erg leuk en het is een leuk setje bij elkaar!

dank je! over dat opkroppen klopt, dat wil ze soms idd wel doen. werken we aan. met inrijden rij ik ook altijd voorwaarts neerwaarts. en lang en laag enz. Tong uitsteken maar over de rug loopt ze wel hoor Haha!

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 11:08

niemand meer?

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 11:15

mooie foto's, mij valt ook het 'op de voorhand lopen' op, maar daar heb je al commentaar op gegeven.