. Dit is randeux en ik heb hem nu zn 5 /6 jaar.Hij is nu 10 maar we hebben zoveel ellende meegemaakt / blessureleed dat
we pas 1 keer hebben kunnen starten in de L. Nu is hij er weer een half jaar uit geweest door hoefkanker, dit is geopereerd meerdere keren. En gewoon thuis behandeld dus dat wil zeggen iedere 2 dagen die hoef verschonen en verzorgen..Dat heeft letterlijk bloed zweet en tranen gekost
!Over zijn niveau dat is dus L1, we zijn wel geteld 1 keer gestart.
Zijn "problemen"met rijden zijn vooral dat hij lang is, en van zichzelf niet heel erg spetterende gangen heeft. Dit moet er echt uit gereden worden.
Verder wil hij nog wel eens op de voorhand kukkelen..
Mijn punten zijn, hakken uitdrukken en op mijn kont blijven zitten. En ik heb nog wel eens last van kippenvleugels
. Het zadel waar ik de eerste 2 foto's op zit, zat voor mij geweldig alleen voor hem lag hij te strak op zijn schouder. Op de foto;s in het oranje is het net anderom.Denk eraan dat ik hem nu net krab 2 weken heb opgepakt, dus wees lief voor ons.
Deze zijn thuis in de bak gemaakt, helaas bestond bijna de gehele collectie uit hoofden en billen.
standfoto, mama is ook heel interessant

lekker actief drafje

Weer de eerste keer van huis, rijden @ rosmalens concour terein. Er was ook oefenspringen dus hij was Druk, drukker drukst. Hier en daar is dus flink wat spanning, hij is ook nog goed geklapt. Aangezien vanaf de andere kant van het veld een pony in noodvaart aan kwam racen. Gelukkig hebben we dit overleefd, helaas alleen geen actie fotos daarvan
sponsor foto voor mijn oom: Ook wij steunen oranje..!

lekker drafje, voelde voor mij erggg goed

nog een standfoto

lekker beenwerk, maar dit bedoelen we dus met drammen..

Aan mijn houding te zien wat dit Of voor een bok Of na een bok

Lol op je knol, hier zal hij ook wel gek hebben gedaan voordat de foto werd genomen aan mijn hoofd te zien

bedankt voor het kijken
groetjes Sabine & Randeux
. Maar je heb helemaal gelijk 
er wel uit!