Bonte Sam @ Wedstrijd B

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

faxa

Bonte Sam @ Wedstrijd B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 10:28

Hallo,
Vorige week vrijdag had ik een wedstrijd met mijn pony Sambrero. Het is een E-pony en heb hem nu iets meer dan 2 jaar. We zijn vooral bezig met de aanleuning en impuls. Helaas lukt het nog niet echt om impuls er in te krijgen. Het was erg warm en heb maar 10 min. ingereden. Hier liep hij heel fijn. De eerste proef ging matig maar de 2e proef ging niet goed. Hij was hier heel erg sloom. Mijn punten waren 177 en 168.
Graag tips van jullie wat jullie er van vinden!
Eigen punten:
Handen lager en op zelfde hoogte
Benen stiller houden
Rug recht

1Afbeelding
2.Afbeelding
3.Afbeelding
4.Afbeelding
5.Afbeelding
6.Afbeelding
Heel jammer van mijn benen!
7. Afbeelding
8.Afbeelding
9. Afbeelding
10.Afbeelding
Laatst bijgewerkt door faxa op 12-06-08 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Re: Bonte Sam @ Wedstrijd B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:30

euh..
Je moet minimaal 5 foto's plaatsen, ik heb zo niet echt een indruk van het rijden.. Ik vind, dat je op deze foto je handen heel hoog houdt. Probeer ook je been meer aan te sluiten. Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:31

moeilijk om hier wat over te zeggen, het zijn 2 vrijwel dezelfde foto's, gewoon lekker doortrainen en je handen iets lager, verder is het logisch dat je benen niet stil zijn als je paard niet goed voorwaarts is, zodra dit wel weer zo is kan je ook meteen stiller zitten

debje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 12:45

Erg leuke bonte heb je! Het ziet er netjes uit, hier en daar misschien wat spanning. Je zou alleen je tenen wat meer naar binnen mogen houden, de rest van de punten heb je zelf al aangeven. Maar ga zo door zou ik zeggen !