Kartouche en Rikiana @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Inèske

Kartouche en Rikiana @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 08:58

hoikes allemaal

hier zijn kartouche en rikiana nog eens... En dit waarschijnlijk voor de laatste keer, want ze staan te koop...

Laten we deze keer beginnen met Rikiana Knipoog
Rikiana is een 13-jarige merrie, die vroeger nog parcour 1.30 gesprongen heeft. Sinds ze bij ons op stal staat hebben we haar wat dressuur geleerd. Gisteren stond ze enorm hevig!!! Amaj dat paard wou vooruit Haha! Zelf in galop heb ik een bok gekregen (de eerste keer in die 8 maand dat ik ermee rijd!!! Haha!, maar het was een vreugde bokje, was niet hoog Knipoog

Ik rij geen wedstrijden met deze paarden, dus ik kan niet zeggen dat ik op niveau rijd Knipoog Met Rikiana kan ik wijken en schouderbinnen. Maar doordat ze gisteren zo hevig stond ben ik enkel tot het wijken gekomen Lachen
Zo genoeg gekletst nu, hier zijn de foto's Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu, den Kartouche
Kartouche is ook een 13-jarige, maar deze keer een ruin Knipoog Hij zelf is ZZ-dressuur (nja ik belange nog niet Knipoog) Opnieuw zeg ik dat ik er geen niveau mee rijd, aangezien ik geen wedstrijden rij.
Het is een paardje waar ik enorm veel van leer!!! Ik heb op dat paard mijn zit leren gebruiken en ook zeer veel oefeningen geleerd, zoals wijken, schouderbinnen, appuyementen, ...
Nja vind het jammer dat hij weggaat, maarja... Zolang je nog geen eigen paardje hebt, zul je altijd zo'n situaties meemaken he...

Zo hier de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo dit waren de foto's

Mijn eigen commentaar:
- die strenge binnenhand Boos!
- op mijn gat blijven zitten in galop Knipoog
- vooruit kijken
- schouders naar achteren

Zo wat vonden jullie ervan?

tips en commentaar is zeer zeker welkom Lachen

Inèske

Re: Kartouche en Rikiana @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 21:26

niemand? ...

whynova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 17:32

Je mag ze allebei wel ronder en actiever rijden. En zelf niet naar voren vallen. Teugels ietsjes korter. Hakken omlaag en bij het wijken zelf rechtop zitten en benen rechthouden. Mischien helpt het om hem 2 pasjes te laten wijken en dan weer paar passen vooruit. Succes ermee;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:30

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag maximaal 15 foto's plaatsen. Ook is het niet de bedoeling om je topic omhoog te schoppen voor meer reacties.