hier zijn kartouche en rikiana nog eens... En dit waarschijnlijk voor de laatste keer, want ze staan te koop...
Laten we deze keer beginnen met Rikiana

Rikiana is een 13-jarige merrie, die vroeger nog parcour 1.30 gesprongen heeft. Sinds ze bij ons op stal staat hebben we haar wat dressuur geleerd. Gisteren stond ze enorm hevig!!! Amaj dat paard wou vooruit
Zelf in galop heb ik een bok gekregen (de eerste keer in die 8 maand dat ik ermee rijd!!!
, maar het was een vreugde bokje, was niet hoog 
Ik rij geen wedstrijden met deze paarden, dus ik kan niet zeggen dat ik op niveau rijd
Met Rikiana kan ik wijken en schouderbinnen. Maar doordat ze gisteren zo hevig stond ben ik enkel tot het wijken gekomen 
Zo genoeg gekletst nu, hier zijn de foto's

En nu, den Kartouche
Kartouche is ook een 13-jarige, maar deze keer een ruin
Hij zelf is ZZ-dressuur (nja ik belange nog niet
) Opnieuw zeg ik dat ik er geen niveau mee rijd, aangezien ik geen wedstrijden rij.Het is een paardje waar ik enorm veel van leer!!! Ik heb op dat paard mijn zit leren gebruiken en ook zeer veel oefeningen geleerd, zoals wijken, schouderbinnen, appuyementen, ...
Nja vind het jammer dat hij weggaat, maarja... Zolang je nog geen eigen paardje hebt, zul je altijd zo'n situaties meemaken he...
Zo hier de foto's

Zo dit waren de foto's
Mijn eigen commentaar:
- die strenge binnenhand

- op mijn gat blijven zitten in galop

- vooruit kijken
- schouders naar achteren
Zo wat vonden jullie ervan?
tips en commentaar is zeer zeker welkom