De eerste en de laatste keer dat ik dit wel deed zat ik er voor de 4de keer op.
Nu is dat ongeveer weer 2 maanden geleden, en vind ikzelf dat wij saampjes erg vooruit zijn gegaan, al zijn hier en daar nog wel wat haken en ogen, Maar dat snap ik zelf ook wel, Wij heten geen anky en bonfire
. commetaar mag gegeven worde, maar hou het op zijn minst netjes en niet zoals er vaak gebeurt kwetsend, Meeste commetaar geef ik zelf wel.Eerst is er natuurlijk effe getut.

Daarna longeren ( Ja ik longeer nog voor ik rijd, gezien mijn paard net 2 maanden onder het zadel is en er is een verschil tussen longeren en je paard uitputten en er dan opstappen zodat ie niets meer doet)

Zielig istie he ?

Er moet tijdens galop natuurlijk ff met het hoofd gezwaait worden
Nu de rij fotos, Voor ik ze neerzet zeg ik wel even dat ik een ongeluk heb gehad, en niet bepaald de zit van anky heb, dan weten jullie dat ik weet dat ik verrot zit, dan hoeven jullie mij dit niet nogmaals even op mijn pijnlijke nek te drukken
Dit wil dus zeggen, knieblessures en rug en nekblessures 

Even stap oefeningetjes met voltens enzo (no gniet perfect but working on it)
Mijn hakken mogen ook wel wat lager en me tenen naar binnen

Ff lonken naar zn buurt chikkie natuurlijk
Wat kijk ik toch weer geamuseerd, heerlijk zulke foto momenten

Drafje same commetaar hier

Wat ik hier vna plan was weet ik nog niet helemaal..
Last but not least, ff poseren natuurlijk

Lees vooral de sarcastishe uitdrukking vanmijn paard af
Noudit was het zon beetje, weet al dat er erg veel commetaar op mijn rijstijl gaat komen
Maar op gelukkig weet ik voor mijzelf en voor me beesie dat ik er keihard aan werk.