Fotoshoot Kylie en Sterion!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Fotoshoot Kylie en Sterion!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 15:23

Zondagavond ben ik bij Kylie [_SteR_ @ bokt] en haar paard Sterion langs geweest voor een fotoshoot. Voor de ITP foto's, klik hier Haha!

_SteR_ schreef:
Nog even wat achtergrond informatie over Sterion. Sterion is een 16-jarige heethoofd, ik weet verder niks over zijn verleden, we weten alleen vrijwel zeker dat hij voor het rennen/draven gefokt is. Twee jaar geleden zat er nog geen galopknopje op, overkruisd en keihard galopperen zonder ontspannen. Ook in de stap en draf was de ontspanning ver te zoeken.
Dus ik ben enorm trots op wat wij bereikt hebben.

We trainen gewoon op B-niveau. We hebben ook een aantal wedstrijden gelopen, maar omdat het zo'n heethoofd is, was hij op wedstrijdterrein helaas niet te rijden. Vandaar dat we nu gewoon lekker thuis aan het trainen zijn.
We oefenen vooral op het lekker ontspannen lopen, wanneer hij niet in een al te drukke bui is, pakken we ook vaak wat oefeningen uit de L1 mee.
Galop is natuurlijk Sterion zijn mindere kant, maar toch maken we nog steeds vorderingen, het kan altijd beter.

Over mijn houding; mijn rechterbeen lijdt nog altijd een eigen leven. Ook moet ik goed om mijn rechterhand denken, dat ik niet ga tegenwerken.
In galop is mijn houding helemaal vreselijk, dit komt denk ik ook een beetje doordat het nog ontzettend veel moeite kost om hem lekker te laten lopen in galop.

Celine; ik vind de foto's echt supergaaf geworden! Heel erg bedankt!

Hier dan de foto's Lachen :

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

14. Afbeelding

15. Afbeelding

Doei!
Laatst bijgewerkt door Pasamba op 11-06-08 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Luca__

Re: Fotoshoot Kylie en Sterion!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:26

Mooi beest man! Haha!
Je moet ere alleen een beetje op letten dat je je handen op gelijke hoogte houd, en benen niet te ver naar achteren!
Maar ziet er top uit hoor! OK dan!

patatjemet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:30

Het ziet er opzich goed uit, je houding in galop is alleen niet erg netjes maar dat gaf je zelf al aan. Probeer toch meer op je kont te gaan zitten en je handen niet zo breed te zetten in galop want nu lijkt het alsnof je hem naar beneden trekt/duwt.
Maar het gaat helemaal goed komen met jullie.

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:31

Leuk paard!! Haha! Laatste foto is erg mooi Ja
probeer wat meer naar achteren te zitten, vooral in de galop. en je handen wat hoger Knipoog

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 17:00

wat zien jullie er netjes uit! Tong uitsteken
mooi hoor!
probeer hem alleen iets hoger in te stellen, hij loopt nu nog wat te diep. Probeer ervoor te zorgen dat de oren van je paard het hoogste punt blijven!
succes verder!

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 17:25

Mooi paard & super foto's Lachen! Maarre.. heb je veel geld gevonden? Tong uitsteken
Let idd ook op je handen zoals de andere al zeiden.
Veel succes Lachen

BiBaMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 17:34

.
Laatst bijgewerkt door BiBaMi op 20-07-23 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 18:56

je hebt een mooi paardje en ik vind zijn houding juist heel vriendelijk. Een nette aanleuning en lekker ontspannen over de rug. In de galop inderdaad heel erg op je kont gaan zitten en proberen hem ook daar lekker over z'n rug te laten lopen.
Verder heb ik de indruk dat je in draf vrij scheef zit Clown vooral de eerste paar foto's. Zoals je zelf al zei lijden je benen een beetje een eigen leven. Goed je tenen naar binnen houden en je onderbeen evt. iets verder naar voren.

Heel veel succes verder!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 21:43

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun de amazone zelf een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.