Charlie Brown is de pony van Ginny (ginnybanshee), waarvan ik dácht dat het een Fries X Fjord/Haflinger was. Nu blijkt dus dat hij ingeschreven staat bij het NAS, en moet er dus ergens ook nog een appaloosa in hem schuilen. Wat ie precies is weten we dus niet, maar leuk istie zeker!

Hij is nu 4 jaar, wordt door Ginny wedstrijdklaar gemaakt, om dan dus te starten in de B. Het grootste probleem op dit moment is zijn eindeloze energie om door te gaan, en hardhardhárd willen. (zo, dat was even volgens de nieuwe regels van HAW

Gisteren was hij niet echt lief voor mij, haha, maar nadat Ginny hem even reed, ging het een stuk beter.

Even voor de duidelijkheid: Mijn houding is van zichzelf al bagger, maar dit was met een veelzijdigheidszadel en mijn beugels al wat korter, dus daardoor nóg baggerder, haha!

Ik kan er in ieder geval nog om lachen

Galopje naar hindernis toe

Paardrijden, leuk?

Ook nog een paar huppeltjes gedaan:

Handen los los los los!

Charlie vindt het de moeite niet waard om heel hard z'n best te doen

Dan heb ik ook nog heel eventjes een paar rondjes op Thinka gereden. Thinka is de pony van Rachel (trustHim), waar ik mee spring en zondag mijn eerste oefencross mee ga rijden. (

(verkeerd) galopje

En een bitloos sprongetje (hoofd van het jaar

Hoop dat het hier goed staat (Of ik het hier, of bij Spring-HAW moest zetten weet ik niet, maar omdat er meer niet-spring-foto's dan spring-foto's waren, toch maar bij de gewone HAW), en ik hoor graag commentaar/tips!