Dit is dus de 2e keer dat Caitlin erop zit. Omdat mijn zadeltje gejat is hadden we niet de beschikking over een fijn zadel en beugels

Even een verslagje:
Toen Caitlin op stal kwam was ik nog aan het mesten. Dus ik gaf haar het halster en stuurde haar naar de weide. Ze haalde Pinky op (en Mysty, die vond dat ze ook het recht had om mee te gaan

Daarna naar de 'bak' gegaan en haar erop geholpen.. Metteen begon Pinky laag te steugeren en achteruit te lopen "Tis veel te koud om te werken!". Maar na een enkele minuutjes had ze hem prima aan het lopen. Her en der nog wel een bokje, maar ze zat ze mooi uit en ging prima door. Ze vroeg of ze in galop mocht (wat een lef, zonder beugels, 2e keer op Pinky, en nee dat is geen lieverdje! ), nou, van mij wel. "als je er maar niet af laserd". Maar nee dat zou niet gebeuren

Ze galopeerde een paar rondjes en dat ging prima.
Ik vroeg of ze het goed vond als ik even wat ging klussen in stal, dat was prima.. Dus vanaf achter kon ik het allemaal in de gaten houden

Ze kreeg het aan het einde zelfs voor elkaar om Pinky in de linker galop te zetten (iets wat hij echt totaal niet makkelijk toelaat). Dus ze was helemaal trots op zichzelf, en ik natuurlijk ook op haar

Het mooiste was nog toen ik weer even kwam kijken:
"Kim we reden net bijna tegen het draad aan!" Dus ik vroeg "Hoezo?" "Nou, ik was even vergeten te sturen en Pinky gaat dan gewoon rechtdoor!" Dus ik lachen! "Tja, dat doen manege pony's niet he

Na ruim een uur (misschien wel 1,5

Toen kwam ze binnen en was ze echt helemaal verkleumd. Gauw onder een deken gestopt met warme chocomel tot haar mams kwam. "Tot volgende week!!!"
Pinky uit de weide halen...
En aan de slag!
(In het begin, volgensmij kwam hij hier net neer van een bok

(Ook na een raar huppeltje

(Deze vind ik echt cool

En nog even poseren
En, kan het een beetje, Pinky als dressuurpony?