Mister [M1] - Concours Exloo (25/5)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Mister [M1] - Concours Exloo (25/5)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 11:18

Hallo,

Na lang twijfelen toch maar een topic van deze 20-jarige heer. Haha!
Dit was onze laatste wedstrijd in de M1, met de stand op +11 gaan we het proberen in het M2, ben nog nooit zo bang geweest. Clown
Bij Mister is het altijd alles of niets en deze wedstrijd was het niets. Koe
Hij liet me behoorlijk werken in de proef maar zie nu ook op de foto's dat ik veel 'losser' mag gaan zitten.
Na deze wedstrijd is hij onder behandeling geweest bij de osteopaat omdat ik merkte dat we er niet lekker doorheen kwamen, hij bleek een drukpunt achter zijn oren te hebben wat doorstroomde naar de rug, we zijn op dit moment bezig met rustig weer oppakken en hij loopt best lekker. Lachen
Middendraf is ons slechste punt, over het algemeen krijg ik een geweldige knie-actie maar geen strekkend voorbeen. Koe
Nu na de behandeling hoop ik dat ook het ruggebruik goed blijft in de middendraf, eerst (zie je ook wel een beetje op de foto) maakt hij zich heel sterk in de hals.

Afbeelding
Toch ben ik best blij met deze foto; hij begint wat te stijgen achterbeen komt goed onder maar ik mag hem véééél meer loslaten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
In de galop mag ik mijn handen veeel lager gaan dragen

Als iemand nu denkt; wat doet ze toch raar met dr mond, als ik spanning heb, of ik heb het moeilijk, druk ik mijn tong tegen mn wang, hier wordt aan gewerkt Vork
Oja; het is niet de meest vrolijke kijker tijdens het werk maar dat is grotendeels de concentratie.

De foto's zijn gemaakt door Aniek (AniekR @ bokt) arfotografie.nl, heel erg bedankt hiervoor. Lachen

X__Trees

Re: Mister [M1] - Concours Exloo (25/5)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:35

Die geef je geen 20 hoor!
Ik denk dat het algemene beest wat losser mag worden. Zowel jij in je zit (schouders) als de pony zelf..

Veel succes met je debuut!

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 11:38

X__Trees schreef:
Ik denk dat het algemene beest wat losser mag worden. Zowel jij in je zit (schouders) als de pony zelf..

Dit had ik zelf inderdaad ook al door, met die reden heb ik ook de osteopaat ingeschakelt. Lachen

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:42

Pion schreef:
X__Trees schreef:

Dit had ik zelf inderdaad ook al door, met die reden heb ik ook de osteopaat ingeschakelt. Lachen

Even foutje opgemerkt Clown examens beginnen vreemde dingen te doen in je hoofd
Beest moet "beeld" zijn Tong uitsteken

Goed dat je een osteopaat in schakeld Lachen zeker op zijn leeftijd denk ik

Marriiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:54

Mister ziet er in ieder geval erg goed uit Haha!. Volgende week mag hij weer flink aan het werk tijdens de trainingsweek, even alle nooit gebruikte spiertjes oprekken Vork . Je houding vind ik op deze foto's eigelijk best wel goed, nou ook nog even op jo's (hihi) Duivel . Als je vader foto's heeft gemaakt zullen we met jo's en Riv ook even een topic openen Knipoog .

Nou tot over een paar uur Pling

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 13:53

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het probleem hier is de kwaliteit van de foto's. De copyright staat er op een dusdanige manier doorheen dat het beoordelen van de foto's op rijtechnisch vlak praktisch onmogelijk is.