Na lang twijfelen toch maar een topic van deze 20-jarige heer.
Dit was onze laatste wedstrijd in de M1, met de stand op +11 gaan we het proberen in het M2, ben nog nooit zo bang geweest.
Bij Mister is het altijd alles of niets en deze wedstrijd was het niets.
Hij liet me behoorlijk werken in de proef maar zie nu ook op de foto's dat ik veel 'losser' mag gaan zitten.
Na deze wedstrijd is hij onder behandeling geweest bij de osteopaat omdat ik merkte dat we er niet lekker doorheen kwamen, hij bleek een drukpunt achter zijn oren te hebben wat doorstroomde naar de rug, we zijn op dit moment bezig met rustig weer oppakken en hij loopt best lekker.

Middendraf is ons slechste punt, over het algemeen krijg ik een geweldige knie-actie maar geen strekkend voorbeen.
Nu na de behandeling hoop ik dat ook het ruggebruik goed blijft in de middendraf, eerst (zie je ook wel een beetje op de foto) maakt hij zich heel sterk in de hals.

Toch ben ik best blij met deze foto; hij begint wat te stijgen achterbeen komt goed onder maar ik mag hem véééél meer loslaten.

In de galop mag ik mijn handen veeel lager gaan dragen
Als iemand nu denkt; wat doet ze toch raar met dr mond, als ik spanning heb, of ik heb het moeilijk, druk ik mijn tong tegen mn wang, hier wordt aan gewerkt
Oja; het is niet de meest vrolijke kijker tijdens het werk maar dat is grotendeels de concentratie.
De foto's zijn gemaakt door Aniek (AniekR @ bokt) arfotografie.nl, heel erg bedankt hiervoor.

. Als je vader foto's heeft gemaakt zullen we met jo's en Riv ook even een topic openen
.