Hier weer eens wat foto's van Diablo en mij. We rijden niet op een bepaald niveau, maar ik denk dat het vergelijkbaar is met b. Diablo heeft de winter vakantie gehad (mijn bak was veel te nat om wat te kunnen doen) en hij loopt nu weer een week of wat. We hebben er erg veel plezier in samen. Ik weet dat ik op mijn handen moet letten en ik moet niet zoveel naar beneden kijken....
Probeer je lichaam boven je paard te houden. In de wendingen draai je mee. En je benen op de singel houden ipv ervoor. Volgens mij is hij bij het afweden behoorlijk moeilijk en trekt terug naar de hoefslag. Probeer dan met je buitenhand te spelen en je buitenbeen eraan te houden. Houd binnen niet teveel vast. Verder vind ik wel dat hij al veel beter loopt, niet meer zo op de voorhand en mooi "bijelkaar".
hij neemt als mooi zijn achterhand mee, van voren ziet het er nog wat 'stug' uit, maar als hij zo lang niet gereden is, is het wel logisch dat hij weer beetje spierpijn en nog niet los is.
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.
Ik mis hier waar jullie aan werken tijdens de training.