Shandy(volbloed welshje)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vivian schreef:Ik vind jou wel vaag.Eerst zit je in je andere topic over ponykamp te praten met Avantilover.En nu zeg je ineens dat dit je eigen paarden zijn.
en trouwens hoezo zou je Shandy kopen, je zou er niets mee kunnen dan. En ik denk dat tante Attie er veel te gek op is. Vind het echt heel flauw van je helemaal omdat ik de eigenaar ken
avantilover schreef:Hey niet schelden heNee zo praat ik niet nee ik zeg gewoon van de manege ofzo. Hier staat mijn paarden, dus het lijkt alof ze van jou zijn en dan mag ik toch wel zeggen dat het niet zo is?
Vind het nergens op slaan dat je bent met schelden maargoed dat zegt meer over jou dan over mij dacht ik zo
met schelden kom je nooit (vaak
) je moet gewoon rustig blijven en proberen te praten, lukt altijd wel
stitch"]
[quote="avantilover schreef:Hey niet schelden heNee zo praat ik niet nee ik zeg gewoon van de manege ofzo. Hier staat mijn paarden, dus het lijkt alof ze van jou zijn en dan mag ik toch wel zeggen dat het niet zo is?
Vind het nergens op slaan dat je bent met schelden maargoed dat zegt meer over jou dan over mij dacht ik zo
en dan moet je gewoon rustig blijven en proberen te praten, lukt altijd wel
LOL Telepatie he
avantilover"]
[quote="stitch"][quote="avantilover schreef:Hey niet schelden heNee zo praat ik niet nee ik zeg gewoon van de manege ofzo. Hier staat mijn paarden, dus het lijkt alof ze van jou zijn en dan mag ik toch wel zeggen dat het niet zo is?
en dan moet je gewoon rustig blijven en proberen te praten, lukt altijd wel
LOL Telepatie he