I. @ Licht dressuurwerk + bosrit (voor het eerst!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

I. @ Licht dressuurwerk + bosrit (voor het eerst!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 20:54

Ik heb vanavond voor het eerst een "proefrit" gemaakt op mijn aanstaande bijrijd/bosrit paardje.
I. heeft bij haar vorige eigenaar Z gelopen op 5 jarige leeftijd. Daarna is ze terug gevallen door een emotionele periode van de eigenaar. Haar huidige eigenaar heeft haar uitgebracht tot M en is nu fanatiek bosbezoeker Haha!

Ik heb vandaag NIETS aan haar gevraagd, licht contact en veel bijdrijven. Het is een enorm mulle bak en ik ben gewoon al tevreden met wat ze nu doet. Het is de bedoeling dat ik haar 2/3 maal per week lekker aan het werk zet. Naar buiten gaan en lekker af en toe in de bak.

PS: Ik heb haar I. genoemd Haha! Ze heeft vást een langere naam maar die kon ik niet onthouden Haha! I. is makkelijker Knipoog

Afbeelding
Meet I. Cool

Afbeelding
Losstappen.

Afbeelding
Waslijntje Koe

Afbeelding
Lekker drafje.. Ik vraag eigenlijk niets van voor. Hou gewoon contact en als ze naar beneden wil MOOI!

Afbeelding
Op de voorhand, maar ze zakt al wel wat.

Afbeelding
Kleine volte. En ja, ik heb *telt* 1 euro en 34 cent gevonden Go jij! Go jij!

Afbeelding
Iets naar voren, mevrouw werd zelfs enthousaist Sigaar

Afbeelding
Klein galopje, wel een vervelend moment maar goed Pling

Afbeelding
Uitdraven.

Toen gingen we even lekker naar buiten!

Afbeelding
Wachtende oelewappers Dromen

Afbeelding
Belonen, en zie wel rechterhand op linkerschouder.. Hoe het moet! Clown

Afbeelding\
Dag dag!

Commentaar is meer als welkom. Zie echter wel het tekste hierboven graag voor er commentaar wordt gegeven.

Angelaa2

Re: I. @ Licht dressuurwerk + bosrit (voor het eerst!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 20:57

Ziet er leuk uit, heeft een lange nek zeg Knipoog
heb er eigelijk weinig over te zeggen, ja hakken proberen uit te drukken en verder commentaar geef je zelf al Knipoog

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 21:03

Hee nikki!
wat leuk zeg, idd je hakken uitdrukken. verder ziet het er lekker ontspannen uit`, nu nog even aan de nagefelijkheid werken Knipoog
veel plezier en succes verder en tot snel

liefs esmiralda Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 21:04

Zozo Nikki nog een bijrijd paard! Tong uitsteken
Wel een hele leuke trouwens! Je hebt hem of haar mooi aan het lopen op een ontspannende manier Lachen Probeer wel je hakken uit te drukken! En trouwens.. wat me op viel aan je profiel Tong uitsteken Er staat een foto van je vriend in Uruzgan, met daar onder mijn vriendIN in Uruzgan Tong uitsteken Maarja, black is bijna zijn winter vachtje kwijt, dus kom je binnen kort wat fototjes van hem schieten? Haha!
groetjes

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 21:11

Hihi haaj meiden. Hahaha Paula, jij let ook op alle details:P Nee nou er staat: "Mijn vriendin Uruzgan" Tong uitsteken Sjonge jonge, ik moet ook wel opletten op wat ik schrijf Knipoog

Ik kom wel is bij je shooten! Ja ze is een super merrie, echt zó makkelijk in de omgang, absoluut iets anders dan Zella of Jimmy! Ach, nu heb ik pas 3 bijrijdpaarjdes en jimmy en met Quiera doe ik nu nog niet zo veel! Knipoog

En Esmiralda, heeuuj Knipoog Tja, ik laat haar eerst gewoon goed op tempo lopen want ze iets af en toe wel wat makkelijk hoor Knipoog Beter lui dan moe, maar 't is wel een dieseltje. Toen we thuis kwamen was ze opeens erg blij! MAar het is een leuke merrie, misschien ga ik met haar mee naar de boktrit en gaat Deniece op Jimmy maar moeten we nog éven kijken want jim heeft trailer angst!

Gaat allemaal wel goedkomen! Ik heb haar nog niet echt doorgevraagd van buiten dus ze heeft ook geen optimale begrenzing om écht nagevelijk te lopen. Het is ook allemaal aftasten hoor, blijft toch een ander paard!

dank jullie wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:49

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd.

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:51

Probeer je hakken meer uit te drukken , en je piano handjes meer rechtop , af en toe ook je tenen iets meer naar binnen te draaien , Verder erg leuk dier ! Ja veel plezier met haar

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 18:39

leuk hoor ziet er braaf uit Haha!

verder heb ik niet veel commentaar ja hakken uitdrukken, maar ik weet hoe lastig dat is Tong uitsteken