Zodiak @ concour [San Remo x Havidoff]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

Zodiak @ concour [San Remo x Havidoff]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 19:29

Afgelopen weekend hadden wij concour in Mariënheem. Ik heb vorige week mijn nieuwe zadel gekregen, deze gaat weer terug omdat hij niet goed ligt op mijn paarden. In mijn vorige topic werd dit ook al opgevallen door een aantal bokkers, dus dit hoeft niet meer worden gezegt.
Zodiak is dit jaar 4 geworden en heeft nu ongeveer 7 wedstrijden gelopen, hij gedraagd zich super braaf. In de training zijn we vooral bezig met de aanleuning deze is nog niet helemaal voor elkaar. In de draf houdt hij zich nog wat vast, de galop daarin tegen is hij super fijn en los.
Verder doen we nog niet veel, zo af en toe een wedstrijd en we trainen 4 keer in de week. Dit omdat hij 4 is en nog steeds groeit (1.75)

Lekker kopie, alleen hier kun je zien dat hij zich nog wat vast houd in zijn kaken.
Afbeelding
Lekker kopie, alleen hier kun je zien dat hij zich nog wat vast houd in zijn kaken.
Afbeelding
Afbeelding
Hier houd hij zich ook wat vast, achterhand is er wel lekker bij.
Mijn houding is idd slecht, hier word hard aan gewerkt!
Afbeelding
Neusje mag er meer uit.
Afbeelding
Afbeelding

Tips en commentaar mag, maar hou het a.u.b. vriendelijk Lachen

Snipsnap

Re: Zodiak @ concour [San Remo x Havidoff]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 20:54

Helemaal niemand? Verdrietig

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 21:00

Wat een mooi hoofdje!
Bij de foto dat hij wat strak is heb ik het gevoel dat jij ook wat strak houdt, misschien wat met je hand en je lichaam. Moest dit een ouder paard zijn zou ik zeggen: wat meer oprichting. Maar wat wil je? Hij is vier jaar. Ziet er al heel mooi en goed uit vr zijn vier! Haha! Veel succes samen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 21:03

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je mag 1 topic per week openen.