Ik heb er zelf in die maand goed 2x opgezeten. Zaterdagavond kwam ze thuis en zondag hadden we dus wedstrijd. Er konden twee dingen gebeuren, of ik kon haar simpel rondsturen, of ze ging me testen (want ja, ik ben Lorraine niet dus je kán het natuurlijk proberen
). Het werd het 2e helaas. Bij 't losrijden stuiterde ze nogal heen en weer (wordt je niet slechter van, maar vind dan die rust maar weer eens terug). In de proeven stuiterde ze niet, maar probeerde me wel buiten spel te zetten zo af en toe. Doel was dat IK de proef reed, ipv andersom en dat is ook wel gelukt, dus wat dat betreft is haar maandje training helemaal geslaagd
Zaten alleen storingen in en domme fouten van mijzelf, dus (net geen) winst gereden. Maar het waren wel proeven van 4-en en 8-en, dus we gaan die 8-en vasthouden (nouja, proberen). Hoop dat dit genoeg tekst en uitleg is, mochten er nog vragen zijn over hoe of wat; hou je vooral niet in

[1] Ik hang

[2] Wijken, mag zelf netter blijven zitten

[3]

[4] Been op de plaats houden

[5] Halthouden groeten, ze stond stil en nog vierkant ook

[6] Binnenkomen 2e proef, hier gaat ze te diep maar wel lekker over de benen

[7] Ging al 10x beter maar ze mag nog wat kleiner blijven

[8]

[9] Klaaaaaar

Ging dus nog niet zoals het hoort, maar wou de foto's toch even plaatsen. Zal kijken of ik binnenkort ff foto's van thuis kan plaatsen, want daar gaat ze erg lekker