Had vandaag les, en mijn moeder even gestrikt als fotografe
Tsja, ik zal me even proberen aan de nieuwe regels te houden, al vind ik ze onnodig, maar oke. Anders word het weer op slot gegooid.
Achtergrond informatie. Tsja....
Julia is 2,5/3 jaar geleden bij de bloedtapperij vandaag gehaald, en toen was ze drachtig. Toen we net begonnen waren met inrijden kreeg ze haar veulen, toen is ze er een jaar uit geweest, en nu zijn we weer een 1/1,5 jaar weer serieus aan het werk.
De laatste tijd gaat het erg goed. We zijn nu officieeël B gestart, en ieder begin is moeilijk.
We doen samen erg ons best, dus moet goedkomen.We zijn met de training bezig met de ontspanning, het zakken aan het begin van het rijden, en als dat goed gaat aan het eind wat meer oppakken.
Vind het zelf erg goed gaan, halsstrekken vind ze zelf ook erg leuk.
Nou, de foto's zijn 750 * nog wat, en het zijn er niet meer dan 15, dus volgens mij overleefd dit topic het?

Lekker drafje

Juul's geconcentreerde hoofdje

Achterhand komt er toch al een kleinbeetje bij, mag meer, maar begin is er.

Stap, al ietsjes meer oppakken.

Drafje, oortjes geconcentreerd naar achter, maar volgens mij hoorde ze ook bij de buren geschreeuw en geroep omdat ze zelf het EK aan het spelen waren.

Even tussendoor de ontspanning opzoeken.

Van hand veranderen in ontspannen drafje

En even knuffelen, en haar vertellen dat ze het zo goed gedaan had!Ben zelf wel tevreden over de foto's, had er een wat slechter gevoel over vandaag.
Ze was wat sloom door het weer, niet zo goed aan het been (wat ze normaal altijd juist wel is!).Commentaar mag natuurlijk, mits opbouwend.
Reactie zou erg leuk zijn!
Groetjes Josca
);