Mira heeft een prachtig hengstveulen, dat nu 6 weken oud is en na een lange vakantie heb ik haar gisteren voor het eerst weer even gereden.
Mira heeft bij haar vorige eigenaar M niveau gereden, bij mij lukt dat niet, simpelweg omdat ik een beginner ben qua dressuur. Ontspanning, veel overgangen, voltes en dat zo meer, staat nu op het programma. Overigens heb ik dat gisteren nog niet gedaan, omdat het de eerste keer na lange tijd was. Daarom, en omdat het veulen er bij liep (je weet het nooit met Mira), voor de zekerheid nog even aan de longeerlijn.
Zo, hopende dat ik nu genoeg info heb gegeven, dan nu nog een keer de foto's (met een paar meer dan in mijn vorige topic, omdat ik anders de minimale 5 niet haal):

. Wordt nu, naar wat meer rijden, wel wat minder maar het zadel ligt bij mij nog vrij ver naar voren. Ik zie bij de singel dat je het zadel wel wat verder naar achter hebt gelegd, blijft dat liggen zo? Bij mij is het in no-time dan naar voren geschoven.
vooral omdat je zegt dat je een beginner bent. Maar dat is je eigen keus natuurlijk.
Maar ook de ruimte dus leuk hoor