We doen nog steeds lekker loswerken (voltes, slangenvoltes...) en ik neem haar ook al wat meer op. Af en toe wordt ze een beetje heet, maar dat nemen we voor lief. Tips hiervoor zijn dus steeds welkom. Iig is het al wel een stuk minder dan de vorige week.

Aan mijn houding werk ik ook nog steeds. Heb lederen laarzen van iemand overgenomen en ze zitten super, alleen nog even wennen met rijden. Is toch weer wat anders dan chaps... Mijn handen mogen wat meer bij elkaar en ietsje hoger, van dat knikje ben ik nagenoeg vanaf. Enkel als ik haar dus wat langer rijd, durf het er nog wel eens in te sluipen.
IMaar ik blijf er aan werken. Ik zie op de filmpjes dat mijn teugels nóg iets korter mogen.
We oefenen op B niveau. Ook pik ik af en toe een beetje wijken voor de kuit mee, been is namelijk niet gelijk aan GAS!
In juli hebben we een onderlinge wedstrijd bij ons op stal. Just for fun!Eerst een paar foto's van het begin van de week:

Stap...

Handen laag, Ink laag...

Het gaat er steeds beter uitzien, toch?
En van gisteren:

Eerst plukken we de pony van de wei.
En dan beginnen we lekker rustig en ontspannen.

Draf.
Richting halsstrekken.

Galop is af en toe nog beetje een probleem. Met name linkergalop. Suz vertelde me dat ze wel is verkeerd aanspringt. Dat heb ik gelukkig al een beetje voor elkaar, alleen vindt ze linkergalop dus érg moeilijk. Ze vliegt er dan wel eens vandoor en inbuigen is dan niet het geval, ze loopt eerder over haar schouder weg. Ik probeer hier aan te werken (buitenbeen er goed bij, maar ook dat binnenbeen want daar moet ze omheen buigen, wat nou op een paard zitten en niets hoeven te doen
), maar tips zijn altijd welkom.
Rechtergalop lukt al wel vrij netjes. Mijn houding in galop is ook al iets beter, ik blijf tenminste al beter in het zadel zitten. Mensen die mij kennen weten dat ik een galopfobie ofzo heb, ik en galop, kat en muis. 
En een mooie om af te sluiten:

Dat was het dan weer. Hop naar de volgende week.

Keep on practising!
)... Maar het gaat zeker de goede kant uit.

dat wedstrijdje gaat zeker goed komen. Ik vind je al veel rechter zitten dan op de vorige foto's, wel af en toe nog letten op je handen.