Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XoNo schreef:Gaaf, volgens mij is ze heel erg cool als ik haar zo achter jou en die schimmel aan zie hobbelenHoe oud is ze, en hoe is ze gefokt?
Ben wel nieuwsgierig
En als ik je kom meeten eind dit jaar, gaan we dan ook een mooie lange buitenrit maken?
Moet effe op haar papier kijken. Haar vader is in ieder geval Chief Santana Doc.. April is trouwens een red dun. Op dit moment ziet ze er een beetje smoezelig uit maar dat komt door haar wintervacht (en ik had haar niet gepoetst
) Maar verder is het echt een skattie
En natuurlijk gaan we een lange buitenrit maken als we gaan meeten! Jij mischien wel op de Paint, als m'n zus haar dan niet meeheeft. 
SmithsGirl"]
[quote="Cassidy schreef:Goed kijken Smithsgirl! Dat zijn geen witte chaps, dat is een lichtblauwe spijkerbroek!

Cassidy schreef:En ik ben benieuwd of er nog meer bilspieren opkomen als ze eenmaal bereden wordt.
Ze zal vast wel breder worden als ze ouder wordt (ze wordt pas 3 in April) en meer getraind is, maar ik denk dat wel altijd een wat slanker type zal blijven. Ach, voor mij is ze perfect, ik ben zo weg van haar! Ze heeft een super karakter! Ik werk meestal met warmbloeden en volbloeden en dat kunnen zulke psycho's zijn
Ik vind het karakter van die QH's echt geweldig, ze zijn cool in de kop maar zeker geen dead heads. Alles wat ik de eerste keer doe met April snapt ze meteen. Ze raakt nooit in paniek en doet nooit gekke dingen. Zoals van de zomer, toen ze allemaal los liepen had ik een keer zin om te gaan zwemmen in de rivier. April liet zich zo uit de kudde halen (terwijl ze nog nooit zonder andere paarden weg was geweest!) en sjokte aan een lang touwtje achter me aan. Het was ongeveer een half uurtje wandelen/klimmen (stijle paadjes!) om bij de plek te komen waar ik wou zwemmen en ze volgde me zo braaf! Ze is echt gek op zwemmen, zodra je in het water gaat hoef je alleen nog maar haar manen vast te houden en ze zwemt met jouw om haar nek in de rondte. Vaak gaat zo ook lekker spatten op ondiepe stukkies
Echt een heerlijk beest

Pril schreef:Ze heeft een super karakter! Ik werk meestal met warmbloeden en volbloeden en dat kunnen zulke psycho's zijnIk vind het karakter van die QH's echt geweldig, ze zijn cool in de kop maar zeker geen dead heads.

XoNo schreef:En als ik je kom meeten eind dit jaar, gaan we dan ook een mooie lange buitenrit maken?![]()
Ze heeft wel wat van mijn merrie weg qua bouw. Niet echt een geweldige stevige dame, maar wel vreselijk mooi gebouwd.