Cleo en Maiko @ ZZ-licht en Junioren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Cleo en Maiko @ ZZ-licht en Junioren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 18:55

Vandaag hadden we wedstrijd in Oude-tonge, ik vond dit geen fijne accommodatie. Ik heb 1 proef ZZ-licht gestart en 1 proef Junioren.
De ZZ-licht proef ging al weer beter dan de eerste keer. Ik had nu ook bijna 2% meer, nog geen winst maar het wordt steeds een beetje beter. Zolang er goed commentaar op staat maken de punten me helemaal niks uit.
De Junioren proef vond ik eigenlijk nog beter, net wat meer rust erin. Maar de jury gad een belletje omdat ik te vroeg afgewend was, -2 dus. Wel een beetje flauw om me daarvoor uit m'n concentratie te halen, want als het gwoon op m'n protocol staat had ik het ook wel begrepen. Ik ben weer rustig naar het punt gestapt waar ik weer moest beginnen, dat vond de jury volgens mij niet erg leuk. Helaas minder punten dan verwacht, maar toch fijn gereden.
Ik heb alleen foto's van de Junioren, want bij de ZZ-l deed de camera het niet Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een reactie zou leuk zijn.

Shir89

Re: Cleo en Maiko @ ZZ-licht en Junioren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:08

Erg leuk paard!
Ik zie wel is vaker topics van jullie, moet zeggen dat ik dit een van de mindere vind.
Het zijn natuurlijk moment opnames en uit je verhaal kan ik merken dat het allemaal niet zo lekker liep op de wedstrijd.

Vooral op de laatste foto is hij er niet helemaal door en houdt hij zijn kruis hoog.
Waarschijnlijk gewoon spanning waardoor hij er net niet lekker aan staat.

Gewoon lekker verder trainen, volgende keer beter!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 19:43

Ziet er goed uit. Haha!
Mooi paard is het toch.
Jammer van je punten, maar dat komt vanzelf wel.
Wanneer heb je weer wedstijd?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 19:45

Dankje Kirsten Lachen

Volgende week zondag heb ik kur op muziek in Odijk

primagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:37

Ha Cleo,
Probeer wat meer ontspanning in je proef te krijgen, hij loopt er nu met wat te veel spanning doorheen, hij zakt er nu net niet mooi in als het ware. Lachen
Welke punten had je?
En waarom vind je Oude-Tonge eigenlijk niet fijn starten? Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:42

Ik zag je punten inderdaad net op de uitslagen lijst. Jammer dat je de punten nog niet kreeg bij de Junioren, maar als je gewoon lekker doortraint komen die heus wel een keer hoor!
Vind deze foto's ook niet zo heel fijn, je steekt je been ook iets naar voren.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:49

leuk om weer foto's te zien van jullie!
Beetje domme vraag misschien maar wat is het verschil tussen junioren en zz licht?

Ik ben het wel eens met de opmerking dat dit een van de mindere topics is van jullie maar foto's blijven momentopnames natuurlijk! het komt waarschijnlijk ook omdat er niet 1 échte spetterfoto bij zit zeg maar Knipoog.

Ik krijg een beetje het idee dat het zadel wat naar voren is geschoven.

Probeer aan je houding te blijven werken!
Netjes rechtop maar niet te strak en laat je benen lekker naar beneden afhangen.
Misschien dat je door het zadel ook een beetje in deze houding wordt gezet, met je onderbenen wat naar voren en je bovenlijf iets naar achter, dat weet ik niet...

Train lekker door en op naar het volgende concours!
Die punten komen vanzelf wel en als het gevoel goed zit dan is dat op zich natuurlijk al heerlijk.
Jammer als de jury dat niet deelt maar soms moet je daar niet al te zwaar aan tillen...

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:50

Als het nu wat minder is, dan kan het alleen maar beter. Soms kan je wel eens pech hebben met jury's, ze moeten je of ze moeten je niet. ('t zou niet mogen, maar ja..)
Heel veel succes verder, dat komt dik in orde. De foto's spreken voor zich.. OK dan! OK dan!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:52

Zoë_Iris schreef:
leuk om weer foto's te zien van jullie!
Beetje domme vraag misschien maar wat is het verschil tussen junioren en zz licht?

ZZ licht komt na het Z2 en is een nationale klasse. In die proeven zitten ook kwartpirouettes. De junioren is een leeftijdsklasse t/m 18 jaar. Dit is op Z2 niveau.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:55

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.