We zijn een combi sinds een 2.5 week.
Voor dat wij hem kregen heeft hij naar mijn weten een lange tijd stil gestaan, ik heb dit dan ook sterk gemerkt aan zijn conditie.
Waar we op het moment mee bezig zijn is:
- Actief reageren op het been:
Hij was totaal niet voorwaarts aan het been. We zijn daarom vooral bezig met veel overgangen maken. Ook staat hij nu hoger
in het voer, wat er al voor gezorgd heeft dat hij al wat attenter op het been is. Maar het kan nog een heel stuk beter.
- Ontspannen, constante nageefelijkheid:
Van ijver is ie nog wel eens wat onrustig met zijn hoofd. Ik probeer vooral zo stil mogelijk met mijn handen te zijn en
consequent te corrigeren. Hij komt er de laatste dagen al steeds makkelijk er doorheen. Alleen na een half uurtje trainen, vind
iehet weer genoeg geweest en gaat ie weer vervelen.
Niveau:
We zijn nu ongeveer 2.5 week samen bezig. Wat hij voorheen voor niveau gelopen heeft weet ik niet. Maar we zullen het maar op B-niveau houden

Waar we tegen aan lopen:
- Nog lichtelijk lui voor het been.
- Hier en daar nog onrustig in de aanleuning en af en toe een kanteling.
- Regelmatig wil hij te diep lopen, wanneer ik dan voorwaarts rijd en teugelcontact iets minder laat, komt hij weer iets te veel met
zijn neus eruit
- Mijn houding
Op een of andere manier is er een petattezakhouding er in geslopen. Moet echt gaan werken om mijn schoudersnaar achter te doen en wat trotser te paard gaan zitten.
Nou met deze informatie moeten de foto's toch wel beoordeeld kunnen worden

Enkele fotos van de 2e keer erop:

Ben erg benieuwd naar jullie reacties

??
.