5jarige sietske, work in de bak!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sietske94

5jarige sietske, work in de bak!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 21:26

Heey,

vandaag heerlijk gereden in de bak, ze was echt bijzonder loperig, en toch ook wel lekker aan het been Haha!
half uurtje gereden, ging opzich wel goed.
ik rij gewoon B met haar, nog niet op wedstrijd geweest misschien nog in de toekomst van plan, wie weet!
minpuntjes zijn niet in de beugels gaan staan en soms mijn handen hoger Lachen
hier de fotos';

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit was de eerste keer weer in 3,5 maand dat we in de bak hebben gereden dus hou daar plies rekening mee als je commetaar geeft. Lachen

commetaar is welkom, alleen als het opbouwend is graag Haha!

anneliesdj

Re: 5jarige sietske, work in de bak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:37

Let op je hakken, misschien je beugels een gaatje korter?
Handen mogen iets meer rechtop, verder ziet het er keurig uit, je kijkt ook netjes voor je!

Wat vooral opvalt is dat ze de eerste foto nog 'lang' loopt, uit elkaar en met d'r hoofd omhoog, naarmate je verder naar beneden scrollt wordt het plaatje op de foto's steeds beter en op de laatste paar foto's is ze zichzelf veel beter aan het dragen en loopt ze ruimer.
Goed om te zien dat je dus aan het eind van het rijden ook een lekker ontspannen en soepel paard hebt.

Ga vooral zo door.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 08:55

Het commentaar is hier boven al gegeven, dus daar heb ik verder niets op te zeggen. Af en toe lijkt het wel een beetje alsof je er gespannen opzit, probeer gewoon lekker te ontspannen, dan ziet het er een stuk lekkerder uit Haha!
Ik vind jullie wel een leuke combinatie Haha!

Sietske94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 09:00

bedankt allebei!
anneliesdj: in het begin is ze altijd behoorlijk loperig en ontspant der lichaam niet en wind zich op als ze iets raars ziet of hoort Clown
Dieuw_mien: dit was de eerste keer ook voor de pony weer in een bak te rijden dus het ging allemaal nog niet vlekkeloos, aan de oren te zien vondt ze het ook nog wel spannend enzo Lachen

ik denk dat ik voortaan me beugels wat korter doe, nu ik het zelf op de foto's ziet Tong uitsteken

Michh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 09:05

Loopt lekker toch Lachen
Ikzelf heb ook een fjord, die loopt nog niet zo netjes, maar omdat ze pas vanaf vorige week zondag hier is is ze helemaal gek en het voelt net of je haar opnieuw inrijd. Maargoed, leuke foto's Haha!