Hier zal ik eventjes m'n oudje imca voorstellen!
Imca is een merrie van inmiddels +/- 36 jaartjes oud..
Al zou je dat niet zeggen! het enige waar je het misschien aan ziet is misschien haar vacht.. en klein beetje haar hoofd.. maar voorderest is ze echt nog een superfitte pony!
Het liefst vliegt ze lekker in rengalop door de bak!
Ik kan haar alleen nog maar zonder zadel rijden, doordat ze ontzettend snel last heeft van singelwondjes en het zadel niet helemaal lekker meer ligt. (rij hier wel met dekensingel, heel apart.. maar daar krijgt ze dus geen wondjes van)
Ik zou het rijden verder niet echt een bepaald niveau kunnen noemen.
Tjah wat ik af en toe met m'n benen aan het doen ben weet k niet.. denk dat ik zo debiel zit af en toe door dat ik m'n evenwicht moet houden.
Ik weet ook dat ik af en toe m'n handen wat te laag hou, of een beetje pianohandjes heb.. ik probeer er steeds weer aan te denken, maar ht blijft lastig die handen..
Ik probeer haar tijdens het rijden met zo weinig mogelijk spanning te rijden en zoveel mogelijk toe te staan.. maar soms gaat dat gewoon niet helemaal.. doordat het nou eenmaal een pony is die dus graag erg hard wil. Tjah als ze eenmaal hard wilt en ze gaat hard heb je eigenlijk niks meer te vertellen Maarja ben er trots op dat ze op deze leeftijd nog zo hard wil!
PICTURETIMEE!!
1.

2.

3.

4.een imca aan de teugel.. dat komt zelden voor!

5.

6.

7.voetjes van de vloeer

8.als laatste nog eventjes der liefe koppiee

ben benieuwd wt jullie vn m'n lieve oudje vinden! Commentaar is altijd welkom, tips natuurlijk ook!
moderator: hooop dat ik het nu wel goed heb gedaan