36 jarige imca @ work , 1e x @ bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

immii_clarr

36 jarige imca @ work , 1e x @ bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 17:54

Hoi allemaal,
Hier zal ik eventjes m'n oudje imca voorstellen!
Imca is een merrie van inmiddels +/- 36 jaartjes oud..
Al zou je dat niet zeggen! het enige waar je het misschien aan ziet is misschien haar vacht.. en klein beetje haar hoofd.. maar voorderest is ze echt nog een superfitte pony!
Het liefst vliegt ze lekker in rengalop door de bak! Haha!
Ik kan haar alleen nog maar zonder zadel rijden, doordat ze ontzettend snel last heeft van singelwondjes en het zadel niet helemaal lekker meer ligt. (rij hier wel met dekensingel, heel apart.. maar daar krijgt ze dus geen wondjes van)
Ik zou het rijden verder niet echt een bepaald niveau kunnen noemen.

Tjah wat ik af en toe met m'n benen aan het doen ben weet k niet.. denk dat ik zo debiel zit af en toe door dat ik m'n evenwicht moet houden.
Ik weet ook dat ik af en toe m'n handen wat te laag hou, of een beetje pianohandjes heb.. ik probeer er steeds weer aan te denken, maar ht blijft lastig die handen..
Ik probeer haar tijdens het rijden met zo weinig mogelijk spanning te rijden en zoveel mogelijk toe te staan.. maar soms gaat dat gewoon niet helemaal.. doordat het nou eenmaal een pony is die dus graag erg hard wil. Tjah als ze eenmaal hard wilt en ze gaat hard heb je eigenlijk niks meer te vertellen Maarja ben er trots op dat ze op deze leeftijd nog zo hard wil! Bloos

PICTURETIMEE!!

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.een imca aan de teugel.. dat komt zelden voor! Bloos
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.voetjes van de vloeer Haha!
Afbeelding
8.als laatste nog eventjes der liefe koppiee Lovers
Afbeelding

ben benieuwd wt jullie vn m'n lieve oudje vinden! Commentaar is altijd welkom, tips natuurlijk ook!
moderator: hooop dat ik het nu wel goed heb gedaan Bloos

laura1987

Re: 36 jarige imca @ work , 1e x @ bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 17:59

Haha, ze heeft er echt plezier in he?
Ik vind het een super leuke pony om te zien.
Het enige commentaar wat ik zou kunnen geven is dat je moet proberen je benen in de galop iets minder af te steken, maar dit doe je waarschijnlijk omdat ze al hard gaat of niet?

veerlefellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:00

tip voor de singelwondjes
doe een bontje om je singel;)

leuke pony verder ziet er nog jong uit

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:03

wat een leuk beesje nog.
Je ziet het er niet vanaf, misschien moet je eens denken aan een neopreen singel.

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 18:04

veerlefellow schreef:
tip voor de singelwondjes
doe een bontje om je singel;)

leuke pony verder ziet er nog jong uit

Dat had ik dus gedaan.. helaas lag er toen helemaal een stuk vel af.. heel zielig.. dus toen heb ik me er maar overheen gezet.. en besloten gewoon maar verder te gaan zonder zadel Bloos

Armani88 schreef:
wat een leuk beesje nog.
Je ziet het er niet vanaf, misschien moet je eens denken aan een neopreen singel.

neopreen singel helpt dus ook niet
Het enige wat helpt is een handoek om der singel doen.. majah omdat nou elke keer te gaan doen..

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:04

Pff ik zou de pony echt geen 36 geven.. Maar is ook een schatting van jou? Of zitten er wel papieren bij.. Maakt ook niet uit, je hebt lol met je pony en de pony lijkt het ook leuk te vinden..

Probeer je been iets meer aan je pony te houden. op meerdere foto's steek je ze nogal af..

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:05

erg leuk dat je zo'n oud ponytje nog zo fit hebt Haha! ze ziet er ook nog erg goed uit!

het lijkt alleen of je steun zoekt op je teugels.
is dit ook zo of vertekend de foto dat?

veel plezier nog samen!!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:07

Waarom rijd je niet gewoon helemaal zonder dekje oid als ze zo snel last heeft van wondjes? Of krijgt ze dan schuurwondjes?

mirjamvdkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:09

Who die geef je geen 36 hoor, hij ziet er nog goed uit. Let wel op je benen en zorg dat je niet zoveel aan de teugels hangt

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:10

Een superleuke pony, bij die hoofdfoto zou ik hem nog geen 15 geven! Fijn dat je aan je pony denkt en zonder zadel rijdt als hij eens singel niet tolereert, een oplossing zou ik zo een twee drie niet weten.

Omdat je nu zonder zadel rijdt, komt je rijkunst er pas echt van op aan. Je houding moet echt heel erg verbeteren, omdat je hele houding van je lichaam verkeerd is. Wanneer jij je onderbenen naar achteren brengt, zal je bekken kantelen, je schouders boven je bekken komen en je armen ook op de juiste plaats. Ook moet je proberen om je voeten niet af te steken. Succes!

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:27

36!? absoluut niet verwacht. Zoals hierboven al werd gezegt; Op die hoofdfoto lijkt die nog geen eens 15.
Soms (lijkt t) alsof je heel erg op je teugels leunt, misschien is het handig om een halstertouw om haar hals te hangen?
En probeer je voeten onder je te houden, ze gaan nu (op sommige foto's) heel ver naar voren.
Veel plezier met je leuke pony Lachen

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 19:31

Uppojono schreef:
Pff ik zou de pony echt geen 36 geven.. Maar is ook een schatting van jou? Of zitten er wel papieren bij.. Maakt ook niet uit, je hebt lol met je pony en de pony lijkt het ook leuk te vinden..

Probeer je been iets meer aan je pony te houden. op meerdere foto's steek je ze nogal af..

m'n tante en andere mensen kennen haar al heel erg lang. Het is misschien niet precies 36, maar zeker ergens achter in de 30.. wie weet is ze al 40. Bij mij op stal verbaast iedereen zich er elke keer weer over als ze haar zien rijden. Het is eigenlijk echt gewoon ongelovelijk.. ben zo blij dat ik de eer nog heb om er nog op te kunnen rijden!

Suziej schreef:
Waarom rijd je niet gewoon helemaal zonder dekje oid als ze zo snel last heeft van wondjes? Of krijgt ze dan schuurwondjes?

Omdat ik anders wit word Haha! Ze heeft opzich echt alleen last vn singelwondjes.. het gekke is dus dat ze van zo'n dekensingel geen wondjes krijgt.. eigenlijk best vreemd. De enige oplossing om met zadel te rijden is een handoek om der singel.. maar dat is ook zo'n gedoe elke keer. Dus doe ik het maar gewoon zonder.
sabine1985 schreef:
erg leuk dat je zo'n oud ponytje nog zo fit hebt Haha! ze ziet er ook nog erg goed uit!

het lijkt alleen of je steun zoekt op je teugels.
is dit ook zo of vertekend de foto dat?

veel plezier nog samen!!

Opzich zoek ik niet echt steun op m'n teugels.. als het moet kan ik ook zonder m'n handen ergens aan vast te houden op der blijven zitten.. ben zo aan der gewend dat ik opzich die steun niet nodig heb. Ik denk dat het meer zo lijkt bij de galop foto's waarbij ik haar echt in moet houden omdat ze anders ontzettend hard gaat.. gaat ze nu ook wel.. maar anders is het helemaal erg..
WildChild schreef:
Een superleuke pony, bij die hoofdfoto zou ik hem nog geen 15 geven! Fijn dat je aan je pony denkt en zonder zadel rijdt als hij eens singel niet tolereert, een oplossing zou ik zo een twee drie niet weten.

Omdat je nu zonder zadel rijdt, komt je rijkunst er pas echt van op aan. Je houding moet echt heel erg verbeteren, omdat je hele houding van je lichaam verkeerd is. Wanneer jij je onderbenen naar achteren brengt, zal je bekken kantelen, je schouders boven je bekken komen en je armen ook op de juiste plaats. Ook moet je proberen om je voeten niet af te steken. Succes!

Dankjewel! hier heb ik wat aan! ik zal proberen en kijken of het me lukt om het te verbeteren! ik vind het echt moeilijk doordat ze zo ontzettend snel is.. je moet op zoveeel dingen tegelijk letten.
Het probleem wat ik steeds heb is dat als ik m'n onderbenen naar achteren doe en dus ook wil ontspannen enzo.. dat de houding vn m'n bovenlichaam dan zo in elkaar zakt..

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:54

36, weet je dat zeker??
wat heeft die pony een vrolijke uitstraling zeg!!!

probeer de achterhand er lekker bij te rijden door het tempo bij jou te laten liggen, laat dat oudje niet onder je vandaan rennen!! Knipoog
en veel overgangen maken, tempowisselen, schijnovergangen zijn goede manieren om je pony de achterhand eronder te laten krijgen en de afwisseling erin te houden.

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 20:00

dankje! ik zal het proberen! hoop over een tijde foto's te plaatsen waarbij m'n houding ook is verbeterd! is kijken of die achterhand er dan ook lekker onder zit!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 20:08

waauuuw , 36 jaar
een overzotte pony!!

je houding val best mee...
let alleen op je handen Knipoog

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 20:10

hihi stoor me zelf eerlijk gezegt meer aan m'n benen dan m'n handen Bloos maar ook m'n handen moet ik inderdaad wat aan doen!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 07:56

Moderatoropmerking:
Berichten die niet voldoen aan de regels van HAW verwijderd.
Ook al is de pony 36 ts heeft ervoor gekozen om op HAW te posten dus mag er uitsluitend rijtechnisch commentaar gegeven worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 17:25

Moderatoropmerking:
En opnieuw berichten verwijderd die niet aan de nieuwe HAW regels voldoen, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 17:28

zo die dame ziet er nog goed uit voor haar leeftijd en doet het ook nog goed!
Je benen steek je wel erg naar voren en je tenen wel erg naar buiten (foto 2&5 heel erg)