Ik heb nu ook toevallig foto's van de les van mij en nyske, een 4-jarige fries.
Volan is nu 1,5 jaar mijn pony, hij is 12 jaar oud. Ik heb hem gekocht van een 'probleempaarden stal', en een probleempony
was hij zeker. Hij heeft alles verkeerd aangeleerd, en was dus echt groen. Nu ben ik na 1,5 jaar nog steeds bezig om de basis er goed in te krijgen, want zelfs dat kon hij niet. Maar we gaan echt de goede kant uit! Ik geef niet op, ookal is het soms heel erg moeilijk, we komen er wel, de klik is er helemaal:) We rijden nog geen wedstrijden, maar waarschijnlijk starten we de volgende zomer:)
Nou hier komen de foto's van mij en Volan, het zijn wel alleen draffoto's en een filmpje om eventjes te vergelijken met eerst!
een fijn drafje

Zo dat waren even een paar draffoto's van mij en volan, hier een filmpje van toen ik er 2 maanden op reed..
http://youtube.com/watch?v=zu5qC2R7ab0
Zo nu foto's van mij en Nyske.
Nyske is dus een 4-jarige fries en moet dus nog heel erg veel leren.
Dit is de 2e les op haar, ik rijd haar maar 1 week in de maand, omdat haar baasje dan weg is en ik mag dan lessen op haar.
We letten nu veel op lengte in de hals krijgen, ze kropt haar nek heel snel op en om voorwaarts te lopen. Dus we oefenen op voorwaarts neerwaarts. Het gaat opzich al vrij goed vind ik zelf! Ik ben natuurlijk Volan gewend en een Nrps pony en een fries zijn toch wel heel erg verschillend. Maar oké, hier komen de foto's van mij en Nyske!

en nog een paar foto's van een filmpje. De kwaliteit is niet helemaal super.

de galop gaat erg hard, we stijgen op, haha.

en als laatste nog een standfoto,

zo dat waren ze, commentaar is altijd welkom:)
.
.