36 jarige imca @ work, 1e x @bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

immii_clarr

36 jarige imca @ work, 1e x @bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 15:55

Hoi allemaal,
Hier zal ik eventjes m'n oudje imca voorstellen!
Imca is een merrie van inmiddels +/- 36 jaartjes oud..
Al zou je dat niet zeggen! het enige waar je het misschien aan ziet is misschien haar vacht.. en klein beetje haar hoofd.. maar voorderest is ze echt nog een superfitte pony!
Het liefst vliegt ze lekker in rengalop door de bak!
Ik kan haar alleen nog maar zonder zadel rijden, doordat ze ontzettend snel last heeft van singelwondjes.

Tjah wat ik af en toe met m'n benen aan het doen ben weet k niet.. denk dat ik zo debiel zit af en toe door dat ik m'n evenwicht moet houden.
Ik weet ook dat ik af en toe m'n handen wat te laag hou, of een beetje pianohandjes heb.. ik probeer er steeds weer aan te denken, maar ht blijft lastig die handen.. Haha!
Ik probeer haar tijdens het rijden met zo weinig mogelijk spanning te rijden en zoveel mogelijk toe te staan.. maar soms gaat dat gewoon niet helemaal.. doordat het nou eenmaal een pony is die dus graag erg hard wil. Tjah als ze eenmaal hard wilt en ze gaat hard heb je eigenlijk niks meer te vertellen Haha! Maarja ben er trots op dat ze op deze leeftijd nog zo hard wil!

PICTURETIMEE!! Pling
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6. Poging tot strekken
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11.voetjes van de vloeer Haha!
Afbeelding
12.een imca aan de teugel.. dat komt echt zelden voor! Bloos
Afbeelding
13.
Afbeelding
14.
Afbeelding
15.
Afbeelding
16.
Afbeelding
17.
Afbeelding
18.der liefe koppie Bloos
Afbeelding
19.
Afbeelding

ben benieuwd wat jullie van der vinden! Commentaar is altijd welkom.. maar hou het aardig.. als je commentaar hebt zijn tips ook altijd welkom!

Mette

Re: 36 jarige imca @ work, 1e x @bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 15:58

Knap dat 'tie op zo'n leeftijd nog door de bak sjeest! Maar van die singelwondjes, ik snap dat niet helemaal. Je hebt nu toch ook een singel om? Of klink ik nu heel blond? Blond
En ja: Je benen hebben soms een eigen wil en je handen ook! Verder vind ik het er goed uit zien Ja

Anoniem

Re: 36 jarige imca @ work, 1e x @bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 15:59

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.