Wedstrijd debut: 2 keer 1e!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lisanne_vL

Wedstrijd debut: 2 keer 1e!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 10:45

Gister avond had ik m'n eerste officiele wedstrijd. Quick is nogal schrikkerig en hyper op ander terrein dus ik verwachtte er niet zo veel van. Mijn doel was om hem ontspannen te krijgen en ervaring op te doen. Toen we aankwamen was hij wel wat kijkerig maar had heel snel alleen nog maar oog voor het lange gras. We hebben een rondje gelopen over het terrein en meneer is geen enkele keer geschrokken. Ik was helemaal verbaasd. Met het inrijden was hij nog steeds mooi rustig en deed precies wat ik vroeg. M'n eerste proefje ging het lekkerst maar er zaten toch nog wel wat foutjes in (die thuis ook nog niet zo lekker gaan). In m'n tweede proef zakte we allebei in. Ik heb precies het aantal punten gekregen dat ik had verwacht. Mijn punten waren 177 en 175. Net geen winstpunt, maar het resulteerde wel tot 2 keer een eerste plaats!! Ik ben echt super trots op m'n paardje.

Afbeelding

Afbeelding
Mijn netste galopje ooit. De galop vinden we beide nog erg lastig...

Afbeelding
Handen recht op en ellebogen aan m'n lichaam.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vork

Afbeelding
Aan halsstrekken moeten we ook nog even goed werken...

Afbeelding
Zo gaat de galop normaal...

Afbeelding
Pling

Afbeelding
Van hand veranderen.

Afbeelding
Bij A afwenden.

Er kan nog heel wat verbeterd worden maar voor mijn eerste keer ben ik super trots. Haha!
Ook wil ik mijn 2 geweldige grooms nog heel erg bedanken voor hun hulp!

kiwi06

Re: Wedstrijd debut: 2 keer 1e!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:22

Wat leuk dat je 2x eerste was! en die winstpunten komen vanzelf wel Knipoog verder wou iknog even zeggen dat je je hakken wat meer naar beneden moet drukken & je handen wat meer rechtop Lachen! voor de rest vind ik dat jullie er als combinatie leuk uitzien, en je pony lijkt het ook leuk te vinden Haha! succes verder!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:25

Leuke combi zijn jullie!
Om kiwi06 even aan te vullen:
Mischien moet je je handen wat meer bij houden, zodat je iets meer knik in je ellebogen krijgt?
En je beugels een gaatje langer zou denk ik niet mistaan, maar mischien zit dat wat lastig, het lijkt me best een "ronde" pony.

Voor de rest, goed gereden!

mirjamvdkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:26

Leuke combinatie om te zien, denk aan je ellebogen een aan de handen. Ligt het een mij of ie ie een beetje dikjes..

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:28

harstikke goed gedaan Haha!
gefeliciteerd Knipoog

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:30

Je handen iets meer recht op en denk aan je ellebogen. Laat deze mooi aan sluiten aan je lichaam. Verder ziet het er goed uit.

Maar als jij 2x 1e was zijn er wel lage punten gegeven. Jammer dat je net geen winstpunt hebt.

Veel succes verder.
Laatst bijgewerkt door tallechie op 07-06-08 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 11:33

Bedankt voor de leuke reacties.
M'n hakken kunnen inderdaad wat lager en m'n handen meer rechtop. ik zal ook proberen m'n beugels een gaatje langer te doen. Knipoog Verder is hij inderdaad wat aan de dikke kant... En het is by the way een paard Tong uitsteken (1.61m).

kiwi06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:44

waaat Frusty hij ziet er echt uit als een D pony ofzo Bloos

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 13:17

Haha, laat het hem maar niet horen... Ach gut

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 13:20

Gefeliciteerd !!
Misschien mag je wel een gaatje langer zitten, ik denk dat je dan ook meer rechtop gaat zitten. Hij ziet er inderdaad niet erg groot uit, komt misschien omdat jij groot bent?

Lisanne_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 16:19

Vind je dat ik niet goed rechtop zit? Ik vind eerlijk gezegt dat ik best recht zit... Bloos Alleen op foto 3 zit ik een beetje raar. Tong uitsteken Maar ik zal gaan proberen om m'n beugels wat langer te doen. Knipoog
Ik denk niet dat hij klein toont omdat ik groot ben. Tong uitsteken Ik ben namelijk 1 centimeter groter dan hij. 1.62m dus...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 08:58

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet. Je kunt er ook voor kiezen om een topic op ITP te openen