Hier zijn we weer, Bonita en ik. Bonita is mijn lease/verzorgpony en ik ben hartstikke trots op haar! We zijn de laatste tijd echt met sprongen vooruit gegaan en ik ben nu stiekem wel plannetjes aan het maken om wedstrijden te gaan rijden. Lekker in de B beginnen en zien hoe ver we komen. Ze heeft vroeger M1 dressuur gelopen, dus B moet zeker lukken

In mijn vorige topic was ik geschrokken van mijn houding...ik zat als een kromme banaan op m'n pony en ik was helemaal niet tevreden over het totaal plaatje. Sindsdien ben ik heel hard gaan werken aan een rechte, trotse houding, een knik in mijn armen en haar proberen in een ontspannen en constante aanleuning te krijgen. De afgelopen week loopt ze fantastisch! Helemaal los, alleen niet zo actief, maar goed, dit neem ik haar ook niet echt kwalijk aangezien het de hele week al heel warm en benauwd is, maar we werken aan een snelle reactie voor mijn been en een actievere achterhand. En dan proberen haar voor ontspannen en in een regelmatig tempo te houden aangezien ze het liefst lekker onder me uit zou crossen

Nou goed, ik hoop dat jullie ook verbetering zien en opbouwend commentaar is heel erg welkom!
Even ter vergelijking (vooral mijn houding) het vorige topic: [HAW] Bonita [Haflinger] @ dressuurwork
De foto's staan NIET op volgorde!
Mijn eigen commentaar:
- Handen hoger + rechtop houden
- Vooruit kijken
- Tenen naar binnen, hakken omlaag
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

De foto's zijn gemaakt door passorapard
Dank je wel Tyrza!!
Op sommige fotos kijk je wel een beetje naar beneden, en af en toe moet je iets meer je hakken uitdrukken. Maar netjes hoor!
als veulen had ze schattige donzige witte maantjes...zoals het hoort