Mijn vader had dinsdag voor zijn verjaardag een nieuwe spiegelreflexcamera gekregen ( Sony AX350) En deze moest hij natuurlijk even uitproberen!
Ook heb ik een nieuw zadel (Passier) moet wel zeggen dat ik hier erg aan moet wennen

Eerst ging Promises mee, maar moest helaas in de binnenbak rijden omdat het regende en buiten was een les bezig. Dus heeft mijn vader binnen foto's gemaakt, nja geprobeerd

Promises is een Landwind IIB x Marconi x Hoogheid.
Ik rij met haar in de Z2, dit gaat erg goed, alleen zo af en toe laat ze haar merrie gedrag erg goed zien

Op dit moment zijn we bezig met het meer proefgericht rijden, dit omdat de basis wel goed is (dit nemen we natuurlijk altijd mee in onze werk) en we eigenlijk meer willen gaan trainen voor het ZZ-Licht.
Op deze foto's kun je zien dat mijn houding niet helemaal perfect is. Op concour is dit eigenlijk anders. (afgelopen weekend een 9 voor houding en zit
) Mijn houding is ook wel een beetje zo omdat ik met mijn nieuwe zadel rij en ik hier nu voor de 2de keer opzit.Er zijn nog veel dingen die moeten worden veranderd maar daar zijn we hard mee bezig!

Met
Zodiak is 4 jaar en heb hem nu een paar keer mee gehad op concour in de B dressuur. Vorige week waren we 1ste en 5de

Zodiak is een San Remo x Havidoff x Amor.
Met zodiak ben ik rij ik op dit moment zo'n 4 keer in de week, dit omdat hij nog jong is en omdat hij zo groot is en waarschijnlijk ook nog groter gaat worden! Maar we hebben alle tijd

Zodiak is een heel gemakkelijk paard wat alles gemakkelijk op pakt!
We zijn nu vooral bezig om hem zo los mogelijk te houden in zijn lichaam, en dat hij aan beide kanten recht is.
Kan zo geen echte problemen op noemen, maar als jullie opmerkingen hebben hoor ik dat graag!

Commentaar mag, maar hou het vriendelijk. En graag geen dingen blijven herhalen.
?? klinkt misschein nogal dom, maar ik ben zelf nog niet verder dan L1, en ben toch wel nieuwschierig