Vandaag had ik weer concour in Hulten, Hippisch Centrum Hulten precies.
ongeveer een maandje geleden had ik wedstryd in Loon op Zand, eerste buitenwedstrijd na al die baggere binnenwedstrijden waar ik de bak niet door kom omdat hij dat allemaal zo spannend vind
.Toen lekker gereden, 1e met 185 en 4e met 187 van de 24, toen stond de teller op B+3.
Vandaag ging het redelijk, met inrijden liep tie wel lekker, 1e proef waren hindernisbalken enzo aan de zijkant dus dat vond ie dan weer eng, allemaal aanstellen, mijn vader een stukje meegelopen, toen aangemeld en begonnen. Met het E-M vhv draaide die om, dus voltetje gereden dus -2, verder liep tie niet echt goed, maar er zaten wel goede stukken tussen, 4e van de 12 met 190-2.
2e Proef ging wel beter, toen was ik 3e van de 12 met 181. dus de teller staat op B+5.
Voor de geinteresseerde, Tico is een Fjordenruin ( vanaf z'n 7e) van nu net 10 jaar, M: Hilde V: Arin. Ik heb hem nu ongeveer 2 jaar, en hij is erg vooruitgegaan.
Ik heb een filmpje in elkaar gezet, dat is wat leuker kijken.
Commentaar graag, maar hou het netjes.
eigen commentaar:
Handen hoger, benen iets meer naar achter, en z'n reactie moet nog beter worden, daar trainen we hard op
.De kwaliteit is nou niet echt om te juichen, want het is vanaf mijn TV Gefilmt.

http://nl.youtube.com/watch?v=BQYnVse-CWQ
Bedankt voor het kijken!
.