Viane (tinker) aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Viane (tinker) aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 14:57

Hey hey! Lachen

Hier weer een topicje van Viane & mij.
Viane is een tinkermerrie en is van Dobbel hier op Bokt, ik rijd haar nu iets meer dan 6 maanden volledig.
De foto's zijn ook gemaakt door Dobbel Lachen

We starten samen niet officieel, maar rijden wel onderling. Met KNHS proeven hebben we 1x B gereden en 1x L1 en met FNRS rijden we nu F9, wat ergens tussen de B en de L in zit.

Sinds een paar weken rijden we in een andere bak, wat nog even wennen is. Veel geluidjes en dingen om te zien elke keer dus is ze wat kijkeriger en vaak ook net iets sterker. Daarbij ben ik niet gewend om zo'n eind rechtdoor te rijden Huilen van het lachen. Ze zit momenteel erg lekker in haar fel en uit dit onder andere door flink door te lopen en mij hier en daar weer wat uit te proberen.

Eigen commentaar:
Mijn houding moet echt aan gewerkt worden Scheve mond.
Benen en handen leiden vaak een eigen leven (handen vaak te laag en te dicht bij het zadel), net zoals mn tenen.. En vooruit kijken blijft lastig. *grrr. Scheve mond
En de aanleuning mag wat constanter, ze wil nl. wel eens te diep zakken of met het neusje eruit komen. Ja

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Commentaar en tips van harte welkom! Haha!

x_Anne_x

Re: Viane (tinker) aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:02

Ziet er goed uit hoor! Ik wou dat ik zo recht op zat.
Kijk alleen uit dat je niet juist weer te ver aan achter zitten.

En je tenen kunnen iets verder naar binnen. Maar verder heb ik niets aan te merken hoor. Leuk beestje is t toch ook Lovers

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:03

Leuke foto's ier Ja
Ik vind het er goed uitzien, puntjes over je houding vermeldde je zelf al.
Knap dat je zo met een tinker kan rijden Lachen

& persoonlijk vind ik het niet erg dat haar neusje er nog af en toe uitkomt, liever zo dan in een krulletje Lachen netjes hoor Ja

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:05

Hee Iris.

Het gaat der steeds beter uitzien! Vind dat je je handen toch nog wel wat meer rechtop mag gaan dragen & iets ontspannere bovenarmen en rug hebben en naar voren kijken dat is echt iets wat je af moet leren. Veder heb je zelf ook al commentaar over je houding neer gezet.

Succes.
Laatst bijgewerkt door Veseosunce op 04-06-08 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:05

Dankjullie!

@Anne: Ik zag op de foto's dat ik de neiging heb iets te ver naar achteren te hangen, ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik wat last heb van m'n rug. Ja

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:06

Ier, kom jij eens als de razende sodemieter naar ons bonte topic Haha! (zie onderschrift Knipoog)
Vind het een erg leuk beestje en het rijden ziet er fijn uit, maar probeer op je schouders te letten..Je laat ze wat hangen en ze zouden verder naar achter mogen...Verder snap ik dat je steeds naar je paardje wilt kijken, maar vooruit kijken is beter Knipoog

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:10

Ier schreef:
Dankjullie!

@Anne: Ik zag op de foto's dat ik de neiging heb iets te ver naar achteren te hangen, ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik wat last heb van m'n rug. Ja

aah oke. Dat is vervelend zeg Ach gut

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:39

Hey Ier!
Toen ik de eerste foto zag dacht ik: Hee ze zit rechtop, maar die gedachte ging bij de rest van de foto's weer wat weg Clown
Maar je zit wel al een stuk rechter dan eerst Ja
Nu je voeten nog Vork

Maar het ziet er goed uit!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:41

Moderatoropmerking:
Berichten die niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen verwijderd

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:43

Hee Ier een topicje gemaakt, he wat is viane toch een lekker ding. lekker door oeffen met wat ik je gezecht hebt. maar jullie zijn al flink vooruit gegaan. morgen kom ik weer even bij de bak je afbeulen Haha!

Nou even een toevoeging, anders wordt het weer verwijderd,
Handen meer gaan dragen, tenen iets meer naar binnen maar vind ik niet het belangrijkste, ook op de fotos wat te zien je ellebogen wat meer aan je lichaam, was me gisteren niet zo opgevallen, maar viel me op de fotos wel op.
en proberen echt op 2 teugels te gaan rijden, niet te veel alleen op de binnenteugel.

Een bont topicje, eens even gaan kijken, heb 2 bonte paardjes dan mag ik er ook vast wel bij,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:45

Ellebogen komt denk ik ook omdat ik er amper een knik in heb (nog een kritiek puntje *LOL* ).
Haha genoeg om op te oefenen ja Ja Haha!

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 15:49

Ik vind dat jeje tinker echt netjes aan het lopen hebt heb alleen het idee dat ze soms heel erg hangt maar dta kan aan mij liggen.

Verder vind ik je zit erg netjes alleen tenen iets meer naar binnen en op foto 8,9 en 10 vind ik je binnenhand een beetje streng maar dta kan een momentopname zijn want dta zie ik op de andere foto's niet.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 16:10

Ziet er netjes uit.
Zoals je zelf zegt je tenen je stopt nu echt je hakken tegen haar buik en ook je hakken uit blijven drukken.
En na voren kijk maar commentaar heb je al gegeven,
Vind dat je viane lekker aan het loppen heb.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:46

heeee die knappe Viane aan het werk, ziet er super uit Ier!!
Je zit netjes, verbeterpunten zijn al opgenoemd...
Vind dat jullie erg gegroeid zijn

Joyce__14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 15:46

Woow je zit erg netjes
en wat is jou paard een knapperd wajoo!!
excht mooi

gr