Ik reed mee in de La dressuur en reed tijdens de voorronde op Winzerinn een L1 proef:

Dit is nog de enige foto die ik heb van deze wedstrijd maar er zijn er nog meer gemaakt, die zal ik er later nog wel bijzetten dan
Proefje ging niet echt denderend, het paard was heel erg sterk waardoor het een beetje rommelig werd maar het was een leuk paard om op te rijden.Ik bleek door te zijn op dit paard en mocht daarom op zondag de halve finale gaan rijden!
Ook een L1 proef op Odeline, ook een erg sterk paard maar leuk te rijden

Deze foto's zijn met mijn fototoestel gemaakt die verkeerd afgesteld stond dus vandaar de blauwe kleur.
Galopje, en ik moet er gelijk aan denken mn benen niet af te steken!

Nou toen kwam de grootste verrassing en ik bleek ook hier de beste te zijn en toen mocht ik de finale rijden! Die mocht ik op Koper rijden maar niet voordat er geborreld werd met mijn tegenstandster in de finale!

In de finale gaat het niveau omhoog en ik moest dus nu mijn eerste L2 proef rijden ooit! Ik was erg tevreden over de proef en het was een heerlijk paard! Let wel op, ik ken dit paard (en de anderen natuurlijk ook!) op de foto's nog maar krap 10 minuten!

Middendraf en lichtrijden, tenen naar binnen!

De mooiste vind ik

Galopje, volte 15meter:

Ondanks dat ik deze proef het beste vond gaan dan de andere 2 was mijn tegenstandster hierbij beter en ben ik dus 2e geworden in de La!

Zondag was er ook nog het L springen waaraan ik meedeed. Die reed ik op Myrthe en die had tijdens het inspringen (niet met mij) heel veel geweigerd. Ik mocht 2 hindernissen inspringen en toen het parcours, ik ken dit paard dus ook niet!
Tijdens het parcours raakte ik alleen 2 keer de weg kwijt dus kreeg ik wat hulp vanaf de kant
(dank jullie wel
) bij hindernis 3b, 6 en 10 wilde ze gaan weigeren dus daar zit ik niet zo netjes en moest ik erg hard werken. Maar ze ging er overheen! Het was niet mijn netste parcours gereden maar ik vond het wel heel leuk
Had 2 balken eraf en mijn tegenstandster niet dus was niet door naar de halve finale.Het is trouwens geen officiele L hoogte natuurlijk omdat we de paarden niet kennen en dit de voorronde was. In de halve en hele finale gaan de hindernissen wel omhoog naar maximaal 1.10. Dit was ongeveer 60-70 cm en dat was ook hoog genoeg voor dit paardje!
http://www.youtube.com/watch?v=jPSXbu2nGz0
Commentaar vind ik fijn maar houdt er dus rekening mee dat ik de paarden erg kort ken en dat ik er niet nog een keer op zal rijden waarschijnlijk maar commentaar op mijn rijden mag best
Maar ik vind dat je netjes zit hoor.. handen misschien iets rechter op en tenen naar binnen.. maar goed, je wilt ook niet mijn fotos zien, wat dat zijn ook mijn grootste zwaktes