Rose fries @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_anton_love_

Rose fries @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 15:48

Anke bijna al helemaal in het rose. Komen nog paar spulletjes bij!

Hier paar foto's

Anke buitenritje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nog even in de bak
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En nog even een actie foto van thymen. Ik trok hem niet naar benee ik had losse teugels want al vraag ik het aan hem of heb ik teugels strak zit ie met zijn kop in de lucht ik ben der achter gekomen gewoon beetje losjes en niks vragen. Natuurlijk loopt hij nog niet perfeckt en het hele rit aan de teugel maar afentoe komt hij al meer omlaag.
Afbeelding

Laten jullie even een berichtje achter?

yorin

Re: Rose fries @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:52

Eerlijk gezegt vind ik dat je erg streng in je handen bent.. En ik vind dit niet echt HAW foto's dus ik tem.... Wel leuk alles in het roze...

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:53

Ben het met yorin eens, vooral op de laatste foto lijkt het alsof je ze vast heb op je knieën?
enne roze is altijd goed he Pling

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 15:55

Ik heb hem juist niet vast op me knieen omdat ik me teugels slaapjes heb had ik me handen op me knieen gelegt dat zat lekker! ik mag niet bij hem in de mond zitten! want dan trekt hij terug en kan hij stijgeren! of gaat hij rennen.
Maar ik zal een filmpje van maken! Lachen
Ja het rose is super toch Haha!

En bij anke is alleen die foto omdat ze terug stond en dan wilt ze rennen! ik hielt der in maar ging niet makkelijk! voor de rest zie je steeds een slappe teugel hangen Lachen
Laatst bijgewerkt door _anton_love_ op 03-06-08 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:57

Ik zie dr ander maar op 1 foto strakke teugels hebben , en dat is niet op de laatste Lachen
Op de laatste zie je namelijk dat de teugels in een boogje hangen als je goed kijkt Knipoog
Vind je houding best goed, alleen je tenen nog naar binnen, verder kan ik et deze foto's niet echt rijtechnisch commentaar leveren.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:57

Leuk dat setje Ja Maar kun je ipv die hoed een cap op kunnen zetten?

Ook ik vind je handen te streng. Zelfs als je buiten staat heb je je handen te hoog en te streng naar mijn mening.
En die laatste foto ziet er niet vriendelijk uit. En dan druk ik me nog zacht uit om eerlijk te zijn. Sorry.

Ik ben wel heeeelemaal weg van alles in het roze, ben zelf ook gek op roze. Heb zelf een roze streep over me hoofd heen lopen Tong uitsteken

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:58

Dit topic voldoet niet aan de nieuwe HAW regels, dus ik denk dat het wel gesloten gaat worden of verplaatst naar ITP.... Verder kan ik er ook niet veel zinnigs over zeggen, behalve dan dat ik liever een roze cap had gezien ipv een roze flaphoed die je nergens voor beschermd als je met je hoofd op het beton knalt.

_anton_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 16:01

samantha21 schreef:
Leuk dat setje Ja Maar kun je ipv die hoed een cap op kunnen zetten?

Ook ik vind je handen te streng. Zelfs als je buiten staat heb je je handen te hoog en te streng naar mijn mening.
En die laatste foto ziet er niet vriendelijk uit. En dan druk ik me nog zacht uit om eerlijk te zijn. Sorry.

Ik ben wel heeeelemaal weg van alles in het roze, ben zelf ook gek op roze. Heb zelf een roze streep over me hoofd heen lopen Tong uitsteken

Ik zit niet in de mond van thymen!!!
Ik trek niet ik vraag niet er zit geen enkel steuntje in zijn mond..

En ja die rose is geweldig he Haha!
En me tenen altijd al een probleem als iemand tips heb Bloos

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:03

Nou ook ik zie geen strenge hand.....ja 1tje misschien dan.
Maar goed daar zijn al jaren de meningen over verdeeld.
Helemaal te gek dat roze!!
En ik vind dat met die hoed helemaal te gek! past er super bij, geen cap is eigen keuze.
Daar hebben wij verder geen last van dus ga er ook niet over zeuren. Nou nog roze peesjes en dan ben je compleet!

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:04

Leg ons dan maar is uit wat je op foto 2 en vooral op foto 5 doet, als je je paard stil wil laten staan zal dit toch zoveel mogelijk op je zit moeten.

Aniita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:09

leuk setje dat roze Knipoog
Voorderest, commetaar is gegeven..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:21

KiekKiek schreef:
Leg ons dan maar is uit wat je op foto 2 en vooral op foto 5 doet, als je je paard stil wil laten staan zal dit toch zoveel mogelijk op je zit moeten.

idd, vertel dat maar eenz.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 16:39

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.