Ze liep wel lekker en had bij beide proeven 197 punten wat resulteerde in een 2e en 3e prijs!
We hebben nu 22 wp in de B en gaan zondag voor het eerst L1 starten, heb er zin in!
Heb haar vorig jaar zomer zelf zadelmak gemaakt, in de winter al een paar wedstrijden gereden waarbij al bleek hoe braaf ze was.
Dit jaar verder gegaan en de laatste tijd is het erg snel gegaan met de punten (en de prijzen
)!Denk dus wel dat we klaar zijn voor de L1, wijken kan ze al netjes mits ik meewerk, ze heeft nu ook wat meer ervaring in de ring en is gewoon superbraaf op concours, echt ideaal!
Na de afgelopen tijd vooral op los en laag, ontspanning, stelling en een gelijke druk op de teugels getraind te hebben is het nu tijd voor een stapje verder. Afgelopen les al wat meer proefgericht gereden, met wat meer oprichting en verzameling, wat nog wel wat moeite kost bij zowel Soof als mij.
Aandachtspunten:
- Ze wordt nog wat kort in de hals, meer teugel en neusje eruit dus! Dit is ook weer het gevolg van iets meer oprichting waardoor ze zich soms wat opkropt.
- De galop moet nog wat rustiger maar wel met voldoende impuls en sprong, ze gaat nu snel stuiteren wanneer ik haar wat meer terugrij maar we zijn er mee bezig.
- mijn rechterarm/elleboog die naar buiten staat, ook een groot ergerpunt van mezelf wanneer ik de foto's bekijk. Evenals het (rechtop) zitten, vooruit kijken, been lang maken en hak uitdrukken...
De foto's!
1. wat oppakken tussen de proeven door

2.

3.foute foto: even weer wakker maken voor de 2e proef

4.mooie sprong, nu de rest nog

5.linkerhand + been, wel fijne draf van Soof

6. Standfoto voor de proef

7.In de proef!

8.een van de mooiste, nu nog trots erop zitten

9.Begin halsstrekken, ging fijn en goed voor een 7!

10.Nog een lekker moment
plat door de bocht in galop, voor overgang naar draf
11.Ook een fijne foto, einde middendraf

12.

13. Het resultaat, blije amazone, 'uitgeput' paard

14. Heeel uitgeput..

15. het bewijs dat dr oren ook echt wel naar voren kunnen

En? Denken jullie dat ik de L1 door ga komen?
Groetjes Masha
Heel mooi.