Nouja ik iig niet. Nog geen 2/3 maanden geleden vroeg ik me af of ik wel door moest gaan met haar, gelukkig onwijs goede & passende instructrice gevonden en met nog maar een klein beetje moed op gestapt, uiteindelijk ging het beter & beter en werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. Helaas plaatste Fool mij het zelfvertrouwen van de week weer erg laag, ze was vrijdag volledig in paniek, gevolg rug zat helemaal vast, gelukkig met masseren & longeren met pessoa ging het alweer een stuk beter en toch maar gegaan zondag. Het is dan wel onderling maar zeker weer een stapje vooruit
Helaas heeft mevrouw het braaf zijn nog niet helemaal onder de knie maar ik ben 75% aan de grond geweest, ben blijven zitten & uiteindelijk toch hele fijne stukken gereden
Punten vielen ook zeker niet tegen zeker toen ik aantal punten hoorde wat in de B gereden werd, ik had 173 in de L1 dus zeker niet te klagen en volgende keer gaat het gewoon perfect, althans, daar gaan we nu naar toe werken zodat ik komend indoorseizoen nog wat wedstrijden officieel kan mee pakken, dat word mijn nieuwe doel

Super poownie

Stoute poownie
Wijken, te veel stelling, mijn handen & Fool vond pony's inene heeeeeel intressant
Lekker koppie

Brave poooooownie

Uiteindelijk kon baasje toch nog lachen
Als goed is mijn proef ook nog gefilmd, wie weet als ik dat filmpje kreeg er nog een topic volgt met stills
Wees een beetje lief voor ons, we zijn er nog lang niet maar dit was zeker weer een stapje vooruit & voor ons beide weer spannende ervaring

ik ben echt superblij voor je denise! en volley heeft het goed gedaan! Af en toe nog stout,tja, ze kan niet ineens altijd braaf zijn hé
probeer wel je ellebogen wat meer tegen je lichaam te houden en wat meer omhoog te kijken, dat zal meteen een veel netter beeld geven!