Een pasje wijken en schoudervoor zijn we pas mee begonnen om haar iets alerter en soepeler te krijgen, ze komt dan mooi met haar achterhand eronder en laat van voren los. Afgelopen zondag galoppeerde ze niet (zie vliegles), maar ik denk dat dat vooral ligt aan haar spierpijn (door een klap tegen haar kont van een ander paard de dag ervoor, ze had een dikke plek) en onze spanning. Wees dus niet te streng, we zijn allebei nog aan het leren van elkaar! Ik ben me bewust van mijn benen, en merk dat ik wat meer voorover ga zitten als ze zo gespannen is en ze haar rug niet kan ontspannen. Daarnaast is dit niet mijn eigen zadel, maar een proefzadel (Barefoot London), het wordt 'm niet, ik merk dat mijn benen veel onrustiger zijn en verder naar achter schuiven, mijn hakken uitdrukken lukt me normaal altijd prima en nu in draf nauwelijks. Verder schuurt het op sommige plekken flink als je langer rijdt...
Kreeg 'm later dan verwacht binnen en wilde 'm toch wat langer proberen, dit was de ideale test.Tijdens het inrijden, heel rustig aan gedaan ivm nat gras.

Net begonnen, ze snapt er helemaal niks van en vindt het superspannend.

Baasje, dit is SPANNEND!

Galop, galop? Welke galop? Vliegles bedoel je!

Wat meer rust erin, lekker achterbeen, wel duidelijk linksgebogen. Heb bewust niet teveel druk van voor, gewoon op zit en benen rijden.

Halsstrekken
*trots*, door de spanning was de volte helaas niet helemaal rond
Stappen, kreeg er een extra compliment voor! En dan te bedenken dat ze normaal nog veeel beter stapt!

Tevreden maar erg moe!

Helaas zijn we na het rijden nog uitgegleden op het glibberige gras, veel spierpijn, Alaska was helemaal in orde. Toevallig was er ook nog een andere Fries gevallen.
kan ook alleen zo lijken