Dit is nog weer een nieuwe topper van mij, ze is net 3 a 4 weken onder het zadel.. Het gaat heel erg goed, vorig jaar hebben we ook een poging tot zadelmak maken gedaan, maar dat was wat lastig ze heeft wat last van singeldwang. We hebben haar toen maar weer in het land gedaan in de hoop dat ze nog weer wat zou groeien, maar helaas bleef ze maar 1.61 ofzo..
Maar goed dit jaar gewoon door gezet en opnieuw geprobeerd, het gaat best goed zo nu en dan bokt ze heel erg en als het haar niet aanstaat gaat ze omhoog maar dat krijgen we er wel uit, ze is nu ook drachtig van Rhodium..
Ik moet zeggen dat ze oer lelijk is op stand maar ze kan zo gaaf lopen, ben ook zeer benieuwd hoe ze het gaat doen op concours.
Ik heb dit weekend met mijn negro in exloo gereden en ik dacht dat het misschien verstandig zou zijn om haar ook mee te gaan nemen, ik ga haar in exloo voor het eerst starten 11 juni ( zoals het nu lijkt).
(oh ja, niet echt op mij letten, ik zat met een zware blaasontsteking en dat deed me toch zeer dus mijn zit was niet echt dat je zegt oh jee wat mooi haha)
Helaas zijn er nog niet meer foto's, deze hebben we opgestuurd gekregen via de mail, maar er staat verder nog niks op internet.

Hihi dat hoofd van mij