Zaza (Don Schufro x Flemmingh) @ exloo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zoro

Zaza (Don Schufro x Flemmingh) @ exloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 12:26

Hallo,

Dit is nog weer een nieuwe topper van mij, ze is net 3 a 4 weken onder het zadel.. Het gaat heel erg goed, vorig jaar hebben we ook een poging tot zadelmak maken gedaan, maar dat was wat lastig ze heeft wat last van singeldwang. We hebben haar toen maar weer in het land gedaan in de hoop dat ze nog weer wat zou groeien, maar helaas bleef ze maar 1.61 ofzo..
Maar goed dit jaar gewoon door gezet en opnieuw geprobeerd, het gaat best goed zo nu en dan bokt ze heel erg en als het haar niet aanstaat gaat ze omhoog maar dat krijgen we er wel uit, ze is nu ook drachtig van Rhodium.. Vingers aflikken
Ik moet zeggen dat ze oer lelijk is op stand maar ze kan zo gaaf lopen, ben ook zeer benieuwd hoe ze het gaat doen op concours.

Ik heb dit weekend met mijn negro in exloo gereden en ik dacht dat het misschien verstandig zou zijn om haar ook mee te gaan nemen, ik ga haar in exloo voor het eerst starten 11 juni ( zoals het nu lijkt).

(oh ja, niet echt op mij letten, ik zat met een zware blaasontsteking en dat deed me toch zeer dus mijn zit was niet echt dat je zegt oh jee wat mooi haha)

Helaas zijn er nog niet meer foto's, deze hebben we opgestuurd gekregen via de mail, maar er staat verder nog niks op internet.

Afbeelding
Hihi dat hoofd van mij Ach gut

Afbeelding

Afbeelding

PercyLeen

Re: Zaza (Don Schufro x Flemmingh) @ exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:28

Super mooi paard! Vriendelijk slof gebruik..maar waarom een slof bij zo'n jong paard? (gewoon uit interesse)

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:31

Ik denk dat je topic zo opslot gaat, want je hebt maar 3 foto´s, heb je niet nog 2 foto´s? Dan blijft ie wel open Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:32

Ja vraag ik me ook af, pas 3 weken onder het zadel maar wel een slof eraan? En waarom zit hij eraan als hij toch slap hangt?

Vind het trouwens wel een mooi paard hoor, weet niet hoe ze er op stand uit ziet maar kan nooit zo erg zijn.
Trouwens; heet ze echt Zaza? Ik heb ook een 4 jarige, heet officieel Zarita Zelda maar dat is niet uitspreekbaar dus noemen we haar Zaza.

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 12:36

Bedankt!
Haha ja die slof, dat komt omdat ze nog niet altijd zo lief is, dan heb ik net wat meer te vertellen maar op het hoofdterrein waar deze foto's zijn gemaakt liep ze heel fijn dan hoef ik de slof er niet bij te pakken, dan hoef ik alleen te zitten en genieten.
Ja ze heet echt zaza, vreselijke naam dus bij mij het ze don schufro Haha!

Over de 3 foto's, ja er komen nog wel meer denk ik maar die staan nog niet op internet dus dat duurt denk ik nog een dag, ik was al helemaal blij dat ik überhaupt foto's van dit paard heb nu, dat mocht ook even duren.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:37

En inderdaad een slotje hier, een topic moet 5 foto's bevatten, deze heeft er maar 3 waarvan er ook nog eentje op stand is en waar geen rijtechnisch commentaar over te leveren is.