Er wordt ook ons vaak verteld dat ze zo groot zijn, ons valt dat niet zo op, maar inderdaad, als ik bij andere mensen kom, en hun katten zie, is vooral onze kater redelijk aan de maat, omdat te illustreren hier een foto van hem.

De afmetingen van het doosje weet ik niet omdat de foto al wat ouder is(maar misschien dat iemand een schatting wil doen aan de hand van de postzegels of de pen
).Het is trouwens een tik van hem, hij moet altijd in dozen gaan zitten, of ze nou vol zijn of leeg, en te klein is ook geen probleem
Op diezelfde wijze heeft hij onze riete fruitmand gesloopt, die barste van ellende uit elkaar
Om een beetje een realistisch beeld van zijn afmeting te geven heb ik net deze foto gemaakt, zijn kop is niet helemaal duidelijk omdat de zon nogal op zijn witte haren weerkaatst, maar hij hangt dus een beetje over de rand.
Ter illustratie, het bureau is ong 70cm breed....
Mijn katten zijn ook niet echt klein te noemen, maar ze halen het niet bij die van jou!
Als ze dan samen tussen de bosjes liepen te struinen moest je goed kijken welke de hond was en welke de kat.

) alleen wat frisse lucht maar niet naar buiten, dan staat mn vader rustig 5 min met de deurknop in zn hand terwijl de kat vredig op de drempel zit.
. Deze manier van communicatie gebruikt hij altijd, hetzij omdat hij naar binnen/buiten wil, opgesloten zit(omdat hij vrolijk ergens naar binnen is gewandeld, bv bij de buren en niet meer terug kan)bang is (voornamelijk voor vuurwerk, de serenade duurt dan van 20 uur tot 2 uur) honger heeft enzzzz
een soort halve hond zeg maar, misschien dat dat zijn maat verklaard...
Heb net even gezocht om een foto van mijn Liesje (overigens ook een kater), maar kon er geen geschikte vinden. 'Mijn' Liesje is zo van de foto van 'jullie' Liesje een exacte copie.