Het ging de ene dag goed, de andere dag weer stukke minder. Ik ben met rijden nu nogal voorzichtig/afwachtend (omdat ze hiervoor bij elke handeling/beweging die je te snel/hard maakte ze gelijk ging rennen of omhoog kwam) en dat weet madam, dus afentoe gaan we iets harder, maar ze is dan makkelijk weer terug te rijden
Gister les gehad en dat ging onwijs goed, instructrise zei dat we sinds de vorige les alweer 3 stappen verder zijn
Dat mocht ook wel weer, want we gingen op het laatst alleen maar met een steile lijn naar beneden.Ze had vandaag wat spierpijn van gister, dus ze was iets minder fijn + die stomme camera-angst van haar (het wordt al wel beter)

Heel fijn drafje (ik ook eindelijk netjes)

Ook netjes

Galop op de rechterhand gaat vaak nog wat hard ...

Dan probeer ik eerst wat ruimte te geven van voren, dan kan ze niet hangen en moet ze op haar eigen benen lopen

En wat verruimen

Het gaat ook nog weleens fout ... De hoefslag is nogal diep en dicht langs de rand (bak kan even niet gesleept worden) en ik raakte met mijn voet een paaltje aan, madam schrok en dan krijg je dit

Ik een beetje te ver achterin het zadel

Weer weg

Ik zit als een zoutzak

Dit is de reden van het wegrijden en proberen (vind ik moeilijk) om haar als ze dramt op haar eigen benen te laten lopen. Als ik dan weer te veel bezig ben met het tempo gaat ze drammen en hangen

Uitdraven

Verder vind ik vooral je beenhouding ook erg netjes, en ook waar ze schrok blijf je keurig zitten