Ik werk nog steeds los door veel figuren te rijden (voltes, slangenvoltes, ...) en haar lang en laag in te stellen. Ondertussen neem ik haar tussendoor ook al weer wat meer op en hierbij kwam al gelijk een probleem kijken. In het begin liep ze nl. erg lekker in tempo en gisteren ging ze ineens onder me uit lopen, drammen, ... Toen ik de filmpjes zag werd het meteen al duidelijk dat ik ineens vanalles met mijn handen wil gaan liggen regelen... Ik houd ze laag en breed en zet ze af en toe vast. Hier heb ik vandaag op gelet en het ging een heel stuk beter! Geen loperige Ink. Syl moet gewoon haar handjes op hun plaats houden.

Het inknikken van mijn handen is gelukkig al wél een heel stuk verbetert. Af en toe heb ik er nog last van, maar goed, Rome is ook niet op één dag gebouwd. Als ik ze nu voortaan netjes bij elkaar hou en niet zo laag, dan is er weer een probleem verholpen.

Het voorover vallen is ook al een heel stuk verbeterd, ik probeer er dan ook erg op te letten. Is nl. een probleem waar ik al járen tegenaan loop en dat los je niet op één-twee-drie op.

Ik heb een een weekje zonder beugels gereden. Ik moest een beetje oefenen op doorzitten, op één of andere manier ging dat toch niet ideaal mét beugels. Ik fixeerde me teveel op in de beugels te blijven zitten, zocht er toch steun op...
In de galop bleef ik niet zitten, en dat móest wel zonder beugels.

Vandaag weer mét gereden en het was een heel stuk verbeterd.

Na mijn examens (half juni) gaan we lessen en dan in de zomervakantie gaan we hopelijk starten in de B (onderling).

Hier kan je goed zien dat ik mijn handen te laag hou en eigenlijk ook vastzet.
Niet meer doen dus.

Benen niet naar voren steken...

Beter!

Filmpje: Katinka Week 2. Grootste commentaar van mezelf daarop is niet zo liggen friemelen met die handen en dat ik ze al hélemaal niet moet vastzetten.
Je ziet dat het in het begin van de draf redelijk gaat, naar het einde toe wordt het loperig.Tips zijn altijd welkom, les is onderweg.
en gezien jou en ink haar geleverde prestaties de laatste weken, maanden, vind ik het er suuuper uitzien