Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goed boos op haar worden dmv bijv. een goede tik geven en je stem verheffen en meteen flink aan het werk zetten => in een stevige arbeidsdraf de bak door gaan etcetc.
LADPR schreef:Als ze verder gezond is en het tuigage is in orde. Heb je haar al eens flink op dr donder gegevean als ze omhoog komt? Dus echt een goede mep voorwaarts?
LADPR schreef:Arnjojo: Sorry maar steigeren is bij mij echt not don, dat is gewoon levensgevaarlijk en ja als het klieren is dan geef ik ze een flinke mep voorwaarts dat ze het de volgende keer wel uit hun hoofd laten.
Mijn paarden vertrouwen mij volkomen en geloof me die hebben de nodige schoppen onder hun gehad.
Zou prettig discuseren zijn als je ook gewoon de mening van andere respecteerd.
Mensen die op die manier met hun paard omgaan, sorry maar daar kan ik geen respect voor opbrengen. Vooral mensen die andere willen helpen en dan met die onzinnige dingen komen. Dat jij het doet nog daar aan toe maar ga niet andere op dat soort ideeen brengen. KiWiKo schreef:Arnjojo, jij wil niet weten wat ik met een steigeraar doe, nadat ik zeker weet dat het niks lichamelijks is.........
Die doet het echt, echt nooit meer ......... echt niet
shabbay schreef:Ik ken het probleem ook! Heel vervelend, geklier. Niet in de trailer, niet in/uit de stal, niet in/uit het land willen, niet willen werken...zucht. Voorwaarts rijden zoals gezegd kan een oplossing bieden tenzij je paard erg sensibel is (zoals bij ons het geval) onze dame ging aan de ren, dribbelen (niet mee te werken). Ze is daarom terug naar de stal waar ze beleerd is. Ben benieuwd hoe het opgelost word.
LADPR schreef:arnjojo: wat een onzin ik zeg niet dat de TS dat MOET doen. Ik zeg dat het een oplossing is. en blijkbaar respecteer je het niet anders reageer je niet zo raar.
Voor elk probleem zijn meerdere oplossingen. Als jij mijn idee niks vind wil dat zeggen dat het verkeerd of slecht is