2 weken geleden startte ik met haar mijn 3de proef. We hebben tot nu toe nog 2 winstpunten in de B en hopen nog veel te bereiken. Ik heb haar nu pas bijna 7 maandjes (vanaf 2 november
). Mijn pony is kan heel erg druk zijn in der hoofd waardoor ik gek ga doen met mijn handen. Dit is 1 van de ''vele'' puntjes waar ik hard op oefen. Zo zijn ook nog een paard puntjes ; recht op zitten, hakken uit drukken, tenen naar binnen etc. Met mijn pony ben ik nu voor namelijk aan het oeffenen op het minder tdh zijn. Dus het meer nagefelijk rijden. Oja misschien wel leuk om te weten ze is 15 jaar en super lief haha
. Genoeg gewebbeld hier de foto's!
1. rechtopzitten, hakken uit drukken & pony moet minder tdh.

2. tenen naar binnen !

3. schouders naar achteren!, hakken uitdrukken & tenen naar binnen!

4. tenen!! Schouders naar achter verder best mooi beenwerk!

5.

6. dit vind ik zelf echt een super foto!

7. sorry foto deed t niet ofz!
8.

9.

10. Groet
moet minder ''buigen'' hhaha!
11. TENEN!!

12. recht op! & tenen naar binnen!

Commetaar mag! Graag zelfs
Hoe heette de jury? Mag wel pben als het te offtopic is
. Zal het er zo wel ff in zetten
en niet op mij.. =[ dus daar komt als het goed is verandering in! Want mijn handen gaan af en toe nog alle kantjes op haha
) Ja dat is idd waar. Springen vind ze vééel leuker! Maar van Paul mag dit helaas niet meer.. Want dit is nu niet meer goed voor haar peesjes. Omdat madam alweer 15 jaartjes is geworden dit jaar. En toch een aardige carieere springen achter de rug heeft. Zijn we nu lekker aan het dressuren.