Fjord Bella @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fritsiej

Fjord Bella @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 17:38

Doei!

Vandaag kwam ik mijn moeder tegen toen ik buiten aan het rijden was. Dus zij heeft wat foto's gemaakt van het rijden.

Wij rijden voornamelijk recreatief. Maar we hebben wekelijk les, en hebben ons dit jaar ook al weer eens aan een wedstrijdje gewaagd (zie profiel). Onze startkaart is binnen en binnenkort zullen we ons B-debut maken. De reden waarom ik wedstrijden wil gaan rijden, is omdat ik wedstrijd ervaring wil krijgen. Ik weet dat er met Bella niet veel te bereiken valt. Maar gewoon puur voor mijn ervaring. Wat ik later hopelijk nog kan gebruiken.

Over het rijden;
ik vond dat het erg fijn ging, maar doordat ze soms nog wel eens erg druk werd en ook erg lopige; is mijn houding nou niet wat het zijn moet. Ik weet dat ik dan naar voren ga zitten met mijn schouder.

Afbeelding

Afbeelding
geen idee wat ik hier doe met me benen! Clown

Afbeelding
Druk en loperig.. Mijn houding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lekker uitrazen!

Afbeelding

Commentaar en tips zijn welkom Knipoog

Groetjes Lisa

Dewi_Blondie

Re: Fjord Bella @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 17:58

Daar hebben we Bella,

leuk dat je, je startkaart hebt aangevraagd!!
ach ja, gewoon kijken wat het doet heb ik toch ook mt blon?!?
lukt jou ook vast Knipoog
misschien zie ik je nog wel een keertje op wedstrijd

xx Dewi

Nkitaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:02

Waarom zou er niet veel te bereiken zijn met een fjord? Kijk naar Fjordy hier op bokt en natuurlijk superfjord Guusje. Maargoed, dat terzijde Knipoog Ik vind je fjordje heel leuk, en die blauwe bandages zijn ook tof!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:15

Hee Lisa!

Leuke fjord hoor.
Commentaar geef je zelf al en daar ben ik het mee eens.
Heel veel succes op conours!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:47

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [HAW] Welkom op HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Met name het stukje waar jullie op dit moment mee bezig zijn in de training is missende.